Toamna de acasă

Mi-e dor de lumea de acasă, mi-e dor de viaţa simplă de acolo, de mirosul dimineţilor reci, de cântecul păsărilor, de zborul lor şi de cântecul vântului. Mi-e dor de câmpurile şi dealurile tăcute, de grădina mea, de frunzele de viţă de vie uscate, de mirosul toamnei de acasă. Mi-e dor de părinţi, de casa mea, de curte, de animăluţele mele dragi, de peisajele de acasă, de apusul superb, de Cerul albastru, de visele de acolo. Am nevoie să plec departe de Bucureşti, am nevoie să fiu acasă, să îmi odihnesc gândurile. Am nevoie să respir toamna de acasă. O toamnă mai rece, mai liniştită, mai colorată, mai tăcută.

Gara de Nord, el, peroane, bilet spre fericirea de acasă, vineri, tren. Septembrie. Gânduri. Ploaie.

Poza de aici

4 thoughts on “Toamna de acasă

Leave a Reply

