Dimineață de toamnă

De-aș putea să opresc toamna. Să o înțeleg, să o ascult, să îi vorbesc. Să alerge în părul meu și să-mi cânte diminețile. Să mă țină de mână, iar palmele mele calde să o încălzească, să am grijă de ea, așa cum ea are grijă de sufletul meu. Să tacă și să râdă mult, să vorbească cu vântul și să danseze prin frunze. Să mă îmbrățișeze, să îi înțeleg culorile din obraz, să o ating, să o privesc. Să îi privesc ochii  cu care luminează diminețile și haina gri pe care o îmbracă. Să bem împreună cafeaua dulce, să visăm viața frunzelor care aleargă și ating pământul, să existe lângă mine. De-aș putea să îi scriu viața într-un jurnal, să îi adun cuvintele și să le păstrez aproape de mine. De-aș putea să îi mulțumesc pentru că respiră liniște în dimineți reci…

Poza de aici

2 thoughts on “Dimineață de toamnă

Leave a Reply

