Zbor printre vise

Visam ca un copil. Simplu, frumos, naiv. Credeam în viitor, dar obosisem să privesc fericirea altora din prezent. Visătoare prin definiție, am mers înainte, uneori cu capul plecat. Mă mulțumeam cu ce primeam zilnic de la viață, căci și azi sunt conștientă că fiecare zi este o minune. Deschid ochii, zâmbesc, pășesc spre viața orașului- toate acestea sunt minuni, pentru care uităm adesea să mulțumim. Primeam lucruri frumoase, clipe  speciale, dar mai ales oameni cu suflete simple…oameni care între timp și-au creat propria lume, departe de a mea, în alt colț de viață. Viața și timpul m-au maturizat atât cât trebuia. Am înțeles că oamenii sunt călători ca și mine, ca și tine și că nu oricine te însoțește tot drumul. Am înțeles că în fiecare gară a anilor mai urcă persoane cu care vei învăța să călătorești pe parcurs. Am înțeles că sunt oameni pe care îi cunoști de mulți ani și totuși alergați spre același viitor, privind în direcții diferite. De asemenea am înțeles că unele persoane aleg să se așeze lângă tine și să călătorească alături de tine, deși poate nu aveau bilet. Poate cel mai important lucru e că am înțeles că toate clipele, toate lucrurile trăite în trecut, le vei conștientiza cel mai bine în prezent. Azi îmi e bine. Am o familie frumoasă, am un suflet de om alături, care mă iubește și pe care am impresia că îl cunosc de-o viață…cu un suflet frumos, iar de azi sunt oficial masterandă a programului de studii -Consiliere în Asistență Socială. Simt că îmi e bine în sfârșit și că meritam toate astea, iar azi mă bucur sincer că le pot trăi.

Uneori dincolo de ziduri și pereți plini de gri, se află curcubee și păsări care așteaptă să le înveți să zboare! Azi pot zbura printre vise și clipe.

Poza de aici

10 thoughts on “Zbor printre vise

  1. Si acum vin eu ca Grinch care fura Craciunul… astea sunt aberatii pentru pesimisti. Nu intelege gresit, nu critic textul si nici ideea din spatele lui. Doar ca e greu sa convingi unii oameni ca starea in care se afla intr-un anumit punct al vietii lor nu este ireversibila. Si argumente sunt destule, de oricare parte ai fi. Asa cum spunea cineva, zambetul tau ar umple o camera intreaga, iar asta spune multe. Eu unul, nu mai gasesc motive sa zambesc si cu atat mai putin dispozitia necesara pentru a zambi larg…

  2. Cat de frumos ai scris! … Ce talent ai, sa ma lasi fara cuvinte! Meritai, iubita mea, meritai! Meritai si meriti in continuare sa fii iubita, fericita, implinita! Esti un om minunat si iti multumesc ca existi si ca ma faci sa ma simt atat de special! Sunt un om norocos! Iti multumesc! Felicitari pentru reusita de la facultate!

  3. Tibi, nu e adevarat ce spui tu mai sus, ca noi permitem sa ni se intample….adica nu mereu! Sunt unele lucruri – precum suferinta sentimentala – care vin pur si simplu, care nu depind de noi. Vorba aia, in dragoste e vorba de doi! Nu depinde doar de unu!… Sunt, insa, si lucruri pe care le poti schimba tu, insa acelea vin de cele mai multe ori din interior, ci nu din exterior. Exteriorul nu e al tau. Tu esti stapan doar pe interior! Trebuie sa invatam cu totii sa trecem peste capcanele exteriorului; doar asa vom putea sa ne impacam interiorul.

Leave a Reply

