Literele toamnei

Înconjurată de cuvinte îmbrăcate în toamnă, îmi las gândurile să zboare ca fluturii care îşi descoperă aripile primăvăratice. Învăţ începuturile, mă joc în culorile unei nopţi reci şi dansez cu frunzele care aleargă şi mă prind de mână. Miros toamna, o ating şi o visez în culori proprii. Îmi las sufletul să picteze copacii din parcurile tăcute şi devin pictorul propriilor emoţii. Inventez colţuri de soare rece şi ascult cum verdele şterge paşii verii. Tac, plâng şi zâmbesc, vorbesc sau ascult. Iubesc, regret, apreciez, uit, respir. Sunt un tablou de o toamnă înţeleasă doar de pictor. Cuvintele îmi respiră toamnă. Le aşez printre frunze şi le las să alerge, printre oameni, printre suflete, printre anotimpuri. Suntem anotimpuri care dansează printre litere.

Poza de aici

5 thoughts on “Literele toamnei

Leave a Reply

