Cuvinte

Oana Pellea, sau omul cu sufletul frumos. O femeie pe care o admir foarte mult. Îi iubesc cuvintele, gândurile din ”Jurnal”, ochii, zâmbetul special, dar mai ales sclipirea de pe chip. Este frumoasă prin simplitate, eleganţă şi rafinament. Vă recomand să citiţi ”Jurnal”- Oana Pellea. Este o lecţie de viaţă,  care nu se poate povesti, este un jurnal care trebuie descoperit de fiecare suflet în parte.

”Mi-e ciudă că plâng aşa de uşor…aşa m-am născut…aş vrea să mă pot abţine…nu pot, mi-e imposibil, îmi trece prin cap că probabil am umplut nişte pahare degeaba şi sunt oameni pe pământ care mor de sete…Dacă toată omenirea şi-ar strânge lacrimile în pahare, cam câţi oameni s-ar salva de la moarte?” Oana Pellea

”Mi se pare incredibil de frumoasă viaţa. O minune. E o minune că exist şi una şi mai mare că-mi dau seama că exist. Mai departe, ce faci cu viaţa ta sau ce fac alţii cu ea, este altă discuţie. Dar viaţa rămâne o minune.” Oana Pellea

“Iau o fâşie de realitate. O imagine, un cadru. Şi încep să-l trag de colţul din dreapta sus. Toată imaginea se deformează, trag din colţul opus, de marginile de sus, de jos ale cadrului. Realitatea e ca o cocă.” Oana Pellea

”De ce aproape întotdeauna când ne fotografiem zâmbim? Aproape întotdeauna arătăm că suntem fericiți. Poate că în subconștient vrem ca imaginea noastră să rămână așa, a unor oameni fericiți.” Oana Pellea

”Îmi place lemnul. Are miros, are viaţă şi are istorie. Îţi spune o poveste. Ce poveste îţi poate spune metalul? Mă uit la masa de lemn la care sunt şi mă gândesc câte păsări s-or fi odihnit pe copacul din care e făcută? Şi câte cântece o fi ascultat? De câte ori o fi înflorit?” Oana Pellea

“Aş urla la tăcerea mea, dar stiu că e inutil. E surdă.” Oana Pellea

”Din păcate trebuie să ne luăm cu noi peste tot. Ce odihnitor ar fi să ne mai despărțim din când în când de noi.” Oana Pellea

3 thoughts on “Cuvinte

Leave a Reply

