Dor de toamnă

De-aş putea trăi într-o toamnă. Copacii obosiţi să îmi fie acoperişul sufletului, frunzele să îmi fie ferestre, iar Cerul să îmi învelească ochii cu raze de soare. Vara şi iarna să îmi fie vecinii de peste drum. Să miroasă a gutui şi a copilărie albastră, să gust din strugurii aromaţi din curtea în care am învăţat să păşesc în lumea asta mare şi frumoasă. Să zboare visele printre serile târzii şi reci, iar Luna să ne citească poveşti până adormim cu toţii. Dimineţile să ne fie zâmbete, iar orele să fie acadele cu gust de iubire. Secundele să alerge ca nişte copii pe câmpurile zilei sălbatice şi cuvintele să vorbească cele mai frumoase tăceri. Mi-e dor de acasă…de câmpurile care respiră culoare, liniște, de câmpurile care învelesc în fiecare noapte, în fiecare toamnă casele unor oameni cu suflete simple. Acolo îmi e toamna amintirilor.

Mi-e dor de acasă…

Poza de aici

8 thoughts on “Dor de toamnă

Leave a Reply

