O lună de zâmbete

O lună de fericire, 31 de zile zâmbite, secunde respirate alături de el și sentimentul că îl cunosc de-o viață. Atingerile fericirii mult visate, cuvinte îmbrăcate în emoție și sinceritate, ochii lui mari, zâmbetul de copil care mă liniștește de fiecare dată. Tăcerile care spun totul, îmbrățișările care îmi hrănesc viața, emoția revederii. Săruturile de la metrou, versurile lui, modul cum mă ține de mână, râsul lui, secundele când mă ascultă și mă înțelege, siguranța pe care mi-o arată, mesajele lui speciale, telefonul de dimineață când încă e somnoros. Felul în care mă face să râd, gropițele lui dulci, cuvintele doar de el sâsâite, visele și planurile noastre, parfumul lui, clipe. Pozele în care râdem și visăm, melodiile pe care ni le trimitem zilnic, greșelile pe care ni le iertăm, inimile care ne bat împreună. Amintirile noastre. De o lună zâmbesc alături de el. De fapt…am impresia că îl știu de-o viață. Trebuia doar să apară. Și a apărut. Prima dată  într-o zi de vară, într-un iulie cald, într-un Herăstrău verde.

Un 16 iulie 2012 ne-a lăsat să visăm sub hainele unui copac din Tineretului. Atunci i-am descoperit sufletul, zâmbetul și ochii. De atunci a început povestea. Povestea mea, a lui, a noastră. De atunci sunt fericită. La mulți ani împreună! Te iubesc!

10 thoughts on “O lună de zâmbete

  1. Iti multumesc ca imi incalzesti sufletul de o luna de zile<3 Alaturi de tine ma simt nemuritor:* Esti…. minunata! Iti multumesc pentru tot! M-ai lasat fara cuvinte<3 Te iubesc<3

Leave a Reply

