Lecție inutilă de logică

Așa se întâmplă logic,
plecăm și sosim undeva.
Plecăm pentru o clipă, pentru un ceas, pentru o viață,
poate nu trebuia să plecăm, dar problema nu-i asta,
ci faptul că sosim undeva, totdeauna sosim undeva,
poate nu sosim la timp, nu sosim unde trebuie,
nu sosim unde-am vrut
dar sosim undeva și câtă vreme sosim undeva
totul e logic
chiar dacă logica și fericirea sunt lucruri total diferite,
totuși am plecat și am sosit undeva,
am greșit drumul, dar am sosit undeva,
dar când nu mai sosim nicăieri
totul devine ilogic. Spre ce ne ducem
dacă nu sosim nicăieri?

Octavian Paler

Poza de aici

10 thoughts on “Lecție inutilă de logică

  1. Cu riscul de a parea contra a ceea ce ai scris, a nu sosi undeva nu este singurul lucru ilogic. La fel de ilogic este sa sosesti unde nu te asteptai dupa ce nu ai facut nimic ca sa ajungi acolo sau ai facut totul ca sa ajungi in alta parte. Si este la fel de ilogic sa te lasi purtat de val. Logic este ca tu sa detii controlul propriului traseu si sa iei actiunile necesare pentru a pastra destinatia.

    • In primul rand, nu eu am scris aceste cuvinte, ci Octavian Paler. Eu doar le-am redat 🙂 In al doilea rand, iti respect parerea, insa nu cred ca este ilogic sa sosesti intr-un loc mai mult sau mai putin asteptat. Totul tine de ”a accepta” aceste destinatii. Te poti lasa dus de val intr-o doza echilibrata…potrivita, daca am detine mereu controlul…poate ca lucrurile ar deveni mult prea mecanice.

      • Pai da, tine de a accepta, dar cum poti accepta ca tu vrei sa ajungi inginer si sfarsesti prin a ajunge… asistent, sa zicem? Tine mai mult de circumstante.

  2. Ok, pai cum de ajungi asistent, daca de fapt vrei sa ajungi inginer? Tine intr-adevar de circumstante, insa depinde si de eforturile pe care le faci pentru a ajunge la destinatiile/visele dorite. Chiar daca uneori e greu…

Leave a Reply

