Secunde de iubire

Gările sunt casele gândurilor, ale viselor, ale emoțiilor, ale despărțirilor și ale revederilor. Gările sunt buchete de liniște și agitație. Gările înseamnă secunde, plecări, sosiri, lacrimi și zâmbete. Gările ascultă pașii oamenilor, ascultă sufletele și bătăile inimii. Gările sunt începuturi de capitole sau finaluri nescrise. Iubesc gările  pentru că aici aud cel mai bine cum respiră viața, aud secundele și timpul. Privesc peroanele cu oameni singuri și triști, cu oameni fericiți, cu oameni. Parcă le aud gândurile, temerile, visele. Aud timpul cum aleargă în urma trenurilor și sufletele cum tac dincolo de geamuri. Îmi aud timpul și recunosc uneori mi-e frică. De timp, de mine, de mâine, de azi, de trecut, de peroane. Am plecat dintr-un București cald lăsând în urmă un zâmbet perfect. Am plecat în frumusețea numită acasă, la oamenii cei mai dragi din viața mea, părinții. Azi m-am întors la Bucureștiul sufletului meu…pe peron mă aștepta același zâmbet cald și perfect. Și am simțit că în zâmbetul lui secundele respiră iubire. Restul…e o gară și un timp umplut cu secunde de  viață. Viața noastră.

4 thoughts on “Secunde de iubire

  1. si secundele se fac zeci de minute de speranta si probare a rabdarii (celui/ei ce asteapta) cand mai ales pe calduri mari, soarele dilata sinele si oricum vitezele mici de deplasare a trenurilor (din cauza restrictiilor justificate formal caci se lucreaza!!!), dar si de iubire impartasita, cand ambii au de asteptat trenul din aceeasi gara.
    faina asocierea deplasarii si locurilor de asteptat si de plecat cu iubirea, iubirile, pupicii, povestile si toate cele. 🙂

Leave a Reply

