Fericire.

Uneori cuvintele sunt citite, dar nu simţite, nu înţelese. Aceasta e o postare scrisă cu emoţii, nu doar cu litere banale. Când întâlneşti omul ăla perfect pe care ai impresia că îl cunoşti de-o viaţă, dar pe care de fapt îl cunoşti de puţin timp, când te simţi perfectă lângă el, când te priveşte în ochi şi îţi spune că eşti frumoasă, când te sună de fiecare dată seara şi dimineaţa, doar pentru a-ţi auzi vocea, când te strânge în braţe tare, tare şi îi auzi inima cum bate, când îţi sărută fruntea şi ochii, înseamnă că te-ai îndrăgostit şi că eşti cea mai norocoasă persoană din lume? Da. Sunt îndrăgostită. De un el la care recunosc obosisem să visez, un el la care visam zi de zi, fără să ştiu că există. Un el de care orice suflet are nevoie, un el cum nu credeam că mai există, un el cum nu credeam că voi avea vreodată. E un el cu care râd cu adevărat, un el cu care pe de-o parte copilăresc stupid, dar frumos, iar pe de altă parte învăţ să cresc.  Când întâlneşti sufletul perfect pentru sufletul tău nu poţi decât să mulţumeşti, să închizi ochii, să respiri şi să îţi zici vezi…a venit şi timpul tău.

Şi uite aşa m-am îndrăgostit. De un om special, de un om doar pentru sufletul meu. Sunt fericită. Azi chiar cred în cuvintele astea şi în sfârşit le înţeleg. Fericirea miroase a el, are gust de Coca-Cola :), are sunetul unei melodii dragi nouă, e îmbrăcată în albastru. Fericirea râde. Fericirea îmi râde în faţă şi în suflet. Fericirea ne-a zâmbit. E rândul nostru. Meritam să fim doi. Fericirea are nume. Cristian. Îţi mulţumesc!

16 thoughts on “Fericire.

  1. In primul rand, va felicit pe amandoi. Sa aveti grija de voi, pentru ca nu e noroc ce vi s-a intamplat, cum ar spune unii, ci a fost participatia voastra comuna si dedicata. Daca veti continua la fel, veti ajunge departe.
    In rest… fericirea asta este atat de relativa, incat nu stiu daca ai ales prea bine titlul. I-as fi zis ceva de genul “un fragment de fericire”. Dar asta pentru ca probabil eu nu stiu ce inseamna… mie imi lipseste. In fine, felicitari inca o data 🙂

    • Multumim din suflet pentru cuvinte! Sunt constienta ca fericirea e relativa…dar asa am simtit, so asa am pus titlul…poate a fost euforia si emotia redactarii acestui post. Hei, o sa afli intr-o zi, cand te astepti mai putin, ai incredere! >:D<

  2. >:D Frumoasa mea:* Iti multumesc din suflet pentru cuvintele frumoase si iti marturisesc, chiar cu riscul de a ma repeta, ca si eu simt la fel. Am gasit, in sfarsit, fericirea aceea simpla pe care o cautam. Am gasit linistea, am gasit intelegerea, am gasit iubirea. Pentru toate astea, iti multumesc tie, scumpa mea iubita!
    PS: Ca sa glumim putin: ziceai ca inveti sa cresti;)) cred ca ar trebui, mai degraba, sa invat eu sa cresc:) :”>
    Te pup dulce! Ai grija de tine>:D< Eu voi fi acolo, langa tine!:*

Leave a Reply

