Sunetele florilor de tei

Bucureștiul miroase a flori de tei. În viața Bucureștiului ăsta mare Soarele se joacă cu oamenii și Cerul privește. E vară, e cald, iar norii albi și pufoși dorm cuprinși de muzica unui pian care se aude de la etajul de mai jos. Închid ochii și îmi odihnesc gândurile. Ascult sunetele unui pian, respir aerul unor flori de tei. Ascult florile de tei, respir sunetele unui pian. Iubesc Bucureștiul.

Așa cum îl simt, așa cum îl văd. Așa cum îl aud.

Poza de aici

13 thoughts on “Sunetele florilor de tei

  1. Mie imi miroase altfel Bucurestiul, dar mi s-a mai spus ca sunt pesimist, asa ca da, ma abtin. Dar imi place sa ma plimb prin parfumul florilor de tei, si primavara ma plimb printre ramurile copacilor infloriti, dar toate aceste frumuseti si arome sunt atat de efemere… Ar fi mult mai frumos acest oras daca am avea mai multa grija de el…

    • Da, mi-au mai zis cativa ca lor li se pare ca Bucurestiul miroase altfel, asta pentru ca refuzati sa vedeti partea frumoasa a Bucurestiului 😛
      Eh, daca fiecare om ar constientiza treaba asta cu grija de oras…altfel ar sta lucrurile, insa pana atunci priveste si viziteaza locurile frumoase ale orasului, fiindca sunt destule:)

      • Le-am vizitat mereu… si nu refuz sa vad partea frumoasa a Bucurestiului, ci stiu ca nu este mai mare decat partea mai putin frumoasa…

    • Am vizitat Cismigiul tau drag, care miroase si arata execrabil din cauza pasarilor de care nu se ocupa nimeni… Am vizitat cam toate parcurile, centrul vechi, centrul nou, statiile de metrou, garile, aeroportul, gradina zoologica si m-am plimbat pe majoritatea arterelor principale de circulatie. Ce imi recomanzi? :))

  2. Cismigiul chiar e un parc frumos. Cine sa se ocupe de pasari?? Ai zis cam toate parcurile, deci inca mai ai de vizitat, Gradina Botanica, ceva muzee, nu ai fost la Circ 🙂 Ideea e ca nu iti pot recomanda exact un loc, frumusetea orasului asta consta in faptul ca trebuie descoprit ”la pas” 🙂
    Nu trebuie sa pleci de acasa cu o destinatie exacta, ci trebuie sa ajungi in locuri descoperite de tine.

Leave a Reply

