Viaţă în culoare

Erau vremuri când mă lăsam pierdută în culori. Îmi coloram pielea în albastru şi roşu şi plecam în alte lumi. Erau lumile copilăriei. Mă aşezam într-un colţ de imaginaţie şi îmi pictam proprii copaci, propriul Soare, propria viaţă. Atunci înţelegeam culoarea, o simţeam şi o iubeam mai mult ca niciodată. Culoarea îmi hrănea zâmbetul de copil naiv, îmi picta propriile aripi cu care zburam dincolo de hârtiile pe care adulţii le vedeau doar pline de culori.

Erau zile când  amestecam culori şi dădeam viaţă propriilor fluturi. Propriile mâini de copil reuşeau să creeze lumi perfecte. Azi doar sufletul mai îmi e copil. Mi-e dor de culori, de paharul cu apă în care aruncam culori şi care se transforma brusc într-un curcubeu viu.

Aruncă-te în culorile vieţii, redescoperă magia de a îţi colora propriul Univers. Pictează cum doar tu ştii. Pictează-ţi în suflet curcubeul copilăriei, acel colţ în care îţi aruncai toate gândurile şi în care simţeai ce e viaţa. Dă vieţii culoare în cel mai copilăresc şi mai naiv mod!

Adu în viaţa ta un Soare care să îţi zâmbească mereu dintr-un colţ de Cer! 🙂

”Aşa, tinere, nu te înfricoşa de viaţă. Caută bine să descoperi adevăratele vopsele ale sufletului tău şi măzgăleşte lumea cu ele. Nu împrumuta paleta, tonurile şi pensulele de la nimeni.” Tudor Arghezi

Poza de aici

5 thoughts on “Viaţă în culoare

  1. 🙂 erau zile …, erau ochii inocentei tale …, erai un curcubeu de culori …
    azi este urmarea lui ieri, alaltaieri si maine …, firimituri de paine pentru a-ti aminti mai tarziu de una, de alta, de tine …

Leave a Reply

