Acasă. Locul în care înveţi să trăieşti

Acasă înţeleg cel mai bine ce înseamnă libertatea, doar privind zborul unei păsări peste câmpul verde. Acasă, înţeleg cel mai bine că fiecare dimineaţă chiar este o minune. Acasă, pot simţi mirosul de viaţă, de verde şi de iasomie.

 Acasă e Soarele care se joacă stângaci şi naiv în părul meu şaten, e Pământul negru şi rece care m-a învăţat să păşesc. Acasă mă simt cel mai aproape de Cer, fiindcă norii pufoşi oferă de fiecare dată sufletului meu, liniştea de care are nevoie.

Acasă înveţi că verdele are miros şi că ziua, albastrul Cerului are miros de Soare, iar noaptea are miros de stele. Acasă îmi sunt dealurile verzi şi câmpurile care respiră libertate.

Acasă e perfecţiunea în imagini, în sunete, în culori, în secunde. Acasă e perfecţiunea în chipurile părinţilor mei. Sunt păsările care cântă ascunse printre viţa de vie, în aceeaşi curte mare a copilăriei mele, aceleaşi cântece.

Acasă este locul în care înveţi de fiecare dată să trăieşti!

6 thoughts on “Acasă. Locul în care înveţi să trăieşti

  1. “Acasă este locul în care înveţi de fiecare dată să trăieşti!” – pe bune! Ca acasă nu e nicăieri. Numai acasă te simți în siguranță și iubit, șimți că acei de alături chiar au nevoie de tine și asta mereu este un imbold spre progres asupra ta! 😉 Numai bine Cosmina! 😉

  2. Ma bucur sa citesc asta, Diana! Te inteleg perfect, crede-ma…as fi scris ore in sir despre ce inseamna acasa pentru mine. Am incercat sa imi rezum ideile cat de mult am putut! 🙂

Leave a Reply

