Campioanele României

Fetele noastre dragi au câştigat aurul la Campionatul European de Gimnastică! Larisa Iordache, Diana Bulimar, Cătălina Ponor, Sandra Izbaşa şi Raluca Haidu sunt gimnastele care au reuşit această performanţă. Uite că se poate, uite că românii sunt chiar buni şi au rezultate foarte bune. Horia Tecău a câştigat la dublu, împreună cu Robert Lindstedt, în cadrul Turneului Brd Năstase Ţiriac Trophy în urmă cu câteva săptămâni. Azi, acesta s-a calificat şi în finala de la Madrid, tot la dublu, împreună cu Lindstedt, iată că avem rezultate şi în tenis. Se poate!

Tot azi, fetele de la gimnastică ne-au adus aminte cât de frumos este să asculţi imnul României, iar noi, românii să fim acolo sus, pe podium unde chiar ne este locul. Tot respectul pentru ceea ce ne oferă, pentru că ne reprezintă cu atâta frumuseţe şi pentru că din zâmbetele lor mă hrănesc şi mai mult cu mândria de a fi româncă. Mă bucur enorm pentru această performanţă, bineînţeles atunci când le-am văzut pe podium şi când am auzit imnul României, am simţit fluturaşi, fluturaşi prin tot corpul. Asta…pentru că îmi iubesc România şi pentru că respect performanţa unor sportivi care fac totul să reprezinte România cu succes. Unii chiar reuşesc.

Şi totuşi…unde se discută despre asta? Ah, poate că alte subiecte fac audienţă.

Felicitări fetelor!

Poza de aici

Leave a Reply

