Schimbări, oameni, optimism

Încă mai cred că fiecare om poate salva lumea asta printr-un gest, printr-o acțiune, printr-un minut de voluntariat, printr-o mână întinsă cuiva la momentul potrivit…fie printr-un simplu zâmbet sau mulțumesc. Cred în oamenii pe lângă care trec zilnic și știu că fiecare dintre noi chiar înseamnă o schimbare.

Videoclipul de mai jos, recomandat de o colegă mă face să zâmbesc și să cred și mai mult că fiecare dintre noi putem aduce zilnic schimbarea! Unii numesc asta naivitate, eu o numesc în continuare optimism și solidaritate.

Fiecare e liber să aleagă! 🙂

 

 

5 thoughts on “Schimbări, oameni, optimism

  1. inca mai crezi si bine faci, caci nu e naivitate ci dimpotriva intelepciune si putere.Nu oricine poate citi natura umana, nu oricine poate trece dincolo de mastile purtate zilnic! felicitari! 🙂
    si dumnezeule videoclipul e extraodinar! da mi voie sa l impartasesc si eu cu cititorii blogului meu! 🙂 iti multumesc draga mea! mi ai facut ziua de 10 ori mai buna!!! :*

  2. Hei! Multumesc mult pentru cuvinte si pentru aprecieri, conteaza foarte mult pentru mine! 🙂 Videoclipul intr-adevar este extraordinar, o adevarata lectie de viata. Desigur, ma bucur ca poti da mesajul mai departe 😉 si ma bucur ca am reusit sa fac macar un om sa zambeasca privind acest videoclip!
    Seara frumoasa! 🙂 Te mai astept in coltul meu de zambete!

  3. multumesc! foarte frumos filmuletul postat si de tine 🙂 imi plac enorm aceste filmulete care ne motiveaza sufletele si gandurile numai spre lucruri frumoase. Seara frumoasa!

Leave a Reply

