Primăvara de acasă

Privesc la fereastră primăvara din București. Amestec de verde, sunete de ploaie caldă, un Cer împărțit în alb și gri. Pare a fi un început de poveste citită unui suflet de copil cuminte. E o liniște a primăverii, o liniște care se simte în imagini și în sunete. Gândurile se aud cel mai bine atunci când plouă și când e liniște? Azi…da.

E superb să trăiești în două lumi. Lumea de aici, din București și lumea de acasă, dintr-un colț de simplitate și fericire. O simplitate care transformă orice sunet și orice culoare în emoție. O simplitate care are miros și este formată din imagini colorate. Muzica de acasă înseamnă cântecele păsărilor…fie că e dimineață, fie că e seară, liniștea se tranformă de fiecare dată în sunete care te obligă să zâmbești și să visezi. Acasă, norii pufoși sunt povești transpuse în forme şi imagini de descifrat. Florile se transformă și ele în hrana sufletului și au miros de vise dulci. Acasă îmi sunt părinții, oamenii cei mai importanți din viață, îmi sunt sufletele de animăluțe care îmi liniștesc sufletul și îmi oferă energie, multă energie,  de care am nevoie în fiecare zi. Am scris mereu că acasă îmi e începutul de viață, îmi sunt visele, amintirile, zâmbetele și lacrimile. Acasă am trăit o copilărie, mi-am trăit un început de viață, care m-a transformat în persoana de azi. Așa cum sunt, cu tot ce am mai bun sau mai rău. Acasă am învățat să trăiesc şi să fiu eu.

Aveam mare nevoie să lenevesc ca un copil la soare, să miros verdele primăverii din grădina mea frumoasă, să privesc Cerul, apusurile, florile…și să visez. Să visez orice, fiindcă acasă e colțul meu de liniște și frumusețe care mă lasă de fiecare dată să fiu așa cum sunt. Acasă. Imagini, culori şi zâmbete în colţ de Cer. 🙂

Leave a Reply

