Un Cişmigiu pictat în culori de primăvară

Azi am simţit cu adevărat primăvara în suflet. Cişmigiu…şi cred că spun totul. Un Cişmigiu în care mirosea a primăvară, în care păsările cântau atât de frumos încât ai fi stat toată ziua pe o bancă şi ai visa aşa cum numai un om îndrăgostit de Bucureşti o poate face. Îmi era dor de Cişmigiu, îmi era dor să stau şi să privesc lacul, oamenii, copiii, să le simt zâmbetele atât de frumoase. Cişmigiul este începutul meu din Bucureşti, este colţul meu de lume în care simt de fiecare dată când păşesc că trăiesc cu adevărat. Cişmigiul mă lasă să visez în culori, mă lasă să îmi ascult visele…şi simt că aici visele mă ascultă.

Stând în Cişmigiu…cu Anisia, una dintre persoanele dragi din viaţa mea, mi-am adus aminte de primul an de facultate, de temerile de atunci, de emoţii, de începuturi, de zâmbete. Lucrurile, locurile simple te fac să trăieşti cu adevărat, dar mai ales să simţi. Avem nevoie să simţim mai mult, să zâmbim şi să facem lucruri frumoase.

Am plecat din Cişmigiu cu gândul că o să-mi petrec toată ziua aici, cândva…citind şi visând de una singură. Am nevoie de asta.

Cişmigiul înseamnă vise, începuturi, culori şi zâmbete.

2 thoughts on “Un Cişmigiu pictat în culori de primăvară

Leave a Reply

