Trupa Taxi

Cine mă cunoaşte cu adevărat ştie că pentru sufletul meu, oamenii ”supremi” în muzică sunt băieţii de la Taxi. În ţara asta am o mână de oameni-persoane publice pe care îi iubesc enorm, pe care îi admir, îi respect, sunt oameni care îşi fac treaba frumos în colţul lor şi îşi fac treaba cu mult bun simţ şi profesionalism. Din categoria bărbaţilor, îi respect, admir, iubesc enorm pe Dan Teodorescu-Trupa taxi, Andi Moisescu, Horia Brenciu, Dan Bittman-Holograf. Sunt oameni cu sufletul frumos, sunt oameni care reuşesc să facă ceea ce nu mulţi artişti din ziua de azi se pricep să facă. Sunt profesionişti în a vindeca suflete, inimi şi a crea zâmbete pe chipul nostru, al meu, al tău, al oamenilor care mai ştiu ce înseamnă frumosul şi simplitatea.

Miercuri, am trăit una dintre cele mai frumoase seri, am avut marea onoarea de a merge la concertul celor de la Taxi, în minunatul Garaj Europa Fm, un garaj special în care sunetele se simt şi în care oamenii zâmbesc, trăiesc şi simt la un loc emoţii diferite dar totuşi atât de comune. E un loc tare fain. Aşteptam trupa Taxi de când a început seria concertelor din garaj. Eh,iată că miercurea trecută a fost seara specială.O seară cu adevărat magică în care am simţit fiecare sunet, fiecare vers, fiecare clipă, o seară în care muzica mi-a vindecat o parte din suflet care avea nevoie de vocea inegalabilă a lui Dan Teodorescu. Este minunat să vezi oamenii care îţi liniştesc de fiecare dată sufletul cu muzica, cu versurile lor. Ei sunt Taxi pentru mine.

E minunat să cânţi fiecare melodie, să zâmbeşti, să suspini, să simţi fiecare cuvânt alături de ei. Dacă până acum îi adoram, de acum îi iubesc şi mai mult. Îi iubesc pentru ceea ce cântă, pentru sufletele lor care se reflectă atât de bine în sensibilitatea fiecărui cântec. Pentru mine sunt magici, sunt perfecţi, fiindcă de-a lungul anilor au ştiu să îşi păstreze fanii prin muzică care înseamnă cu adevărat muzică, prin respect faţă de public, prin simplul fapt că mă regăsesc în fiecare vers.

Taxi cântă poveştile fiecăruia dintre noi, poveşti de care suntem sau nu conştienţi că le trăim, poveşti pe care poate nu avem curaj să le rostim. Trupa Taxi ne cântă poveştile, vieţile, emoţiile şi cuvintele. Trupa Taxi, Dan Teodorescu, tot respectul pentru ceea ce faceţi zilnic, pentru atâtea suflete pe care le încântaţi cu melodii superbe, cu versuri speciale!

Taxi te învaţă să zâmbeşti, să plângi, să simţi şi să o iei de la capăt oricât de greu crezi că îţi este. Le mulţumesc pentru tot ce îmi oferă!

Am rămas cu poze, cu multe amintiri frumoase în gând şi în suflet, cu zâmbete de copil, cu lacrimile de fericire din ochi pe care le aveam când am plecat din Garaj. Am rămas cu mulţumirea imensă de a vedea trupa Taxi şi de a-l vedea pe Dan Teodorescu. Muzica trupei Taxi încă se mai aude la mine în cameră şi în suflet!

E frumos! 🙂

6 thoughts on “Trupa Taxi

  1. Taxiiiiii! Frumos, frumos, de mii de ori frumos! A meritat asteptarea, nu? 🙂 Te iubesc, sis’! Si stai linistita, nu e decat prima experienta Taxi 🙂

  2. iiiiiiiiii:3 ce dragut! si mie imi plac tare-tare cei de la taxi, dar cel mai mult melodia cu “cauta-ma, cauta-ma, cauta-ma tuuuu!”+ stelele care cad + “dragostea ca o pereche de pantofi”<3<3<3

  3. Ma bucur draga Gia, ca iti place trupa Taxi 🙂 Pfff, sunt atat de multe piese frumoase, intrucat nu as putea sa le enumar aici 😀 Insa cele spuse de tine, sunt superbe intr-adevar. Iti mai recomand, in caz ca nu le stii deja: Tacerea din ochi, O viata mica, Niste raspunsuri si ma opresc ca risc sa le zic pe toate :)))

  4. Ce frumos ai spus! 🙂 Încep să găsesc oameni din ce în ce mai interesanți – sunt nouă pe aici.
    Și mie îmi plac cei de la Taxi foarte mult. Reușesc să se facă iubiți prin felul de a fi, prin starea de spirit pe care ți-o oferă, prin tot ceea ce spun, ceea ce cântă, prin arta și inspirația pe care o împărtășesc cu noi. Și eu am fost primăvara asta la un concert de-al lor la Sala Palatului. Am ajuns acasă pe la miezul nopții, am stat până la sfârși. Și acum mai am biletul, nu m-am îndurat să-l arunc. Știu că ce ai scris aici e de acum doi ani, dar Taxi nu se schimbă în inimile fanilor. :))

Leave a Reply

