Simţiţi frumos, gândiţi bine!

Început. Nu o să vă scriu toate chestiile de genul: să aveţi, să fiţi, să faceţi… Vă doresc doar să zâmbiţi şi să fiţi optimişti. Iar dincolo de toate, cred că sănătatea este cea care contează cu adevărat, restul e de datoria noastră să le îndeplinim.

Niciodată nu am avut un început de an mai optimistico-entuziasmatico-zâmbăcios ca acesta. Mă simt bine. Simt linişte, căldură în suflet. Mintea mi-e setată pe: este anul tău şi o să fie bine! Chiar am multe de făcut anul acesta, însă cel mai important este că începând de ieri şi până nu voi mai fi, tot ce vreau este să simt mai mult. Să simt iubire, zâmbete, linişte, oamenii, clipele, secundele. Vreau să trăiesc simţind.

Gândiţi-vă la 2011 ca o etapă superbă a vieţii voastre, fiindcă nu sunt de acord când aud oameni spunând…bine că a trecut 2011, a fost un an cu dezamăgire, suferinţă…nu a fost un an bun. Cu toţii suferim la un moment dat, însă dacă nu am suferi, dacă nu am fi dezamăgiţi, dacă nu am avea şi momente mai puţin bune, oare cum am evolua? Cum am simţi că trăim… cu bune şi cu rele? De ce nu ne acceptăm greşelile, de ce în loc să spunem că 2011 a fost un an prost, nu ne gândim şi spunem: poate a fost un an prost, fiindcă eu nu am fost destul de determinat să…Mai bine hai să ne acceptăm trecutul, anii trecuţi şi să ne gândim că putem schimba ceva azi, în prezent într-un 2012 care mai tărziu va deveni un trecut…însă îl putem transforma într-un trecut superb!

Zâmbăcioşilor, vă doresc să simţiţi viaţa, să o zâmbiţi şi să mulţumiţi! Lucrurile bune vin, acolo unde sufletul şi mintea le cere!

Simţiţi frumos, gândiţi bine! 🙂

Leave a Reply

