Dincolo de coperţi, dincolo de imagini

Azi, poate mai mult ca niciodata, am realizat că suntem poveşti neînţelese de toţi cititorii, dar asta nu înseamnă că tu- ca un simplu cititor nu merită să încerci să citeşti măcar o frază, un cuvânt, o recenzie din acea carte.

În jurul meu e plin de cărţi. În jurul tău sunt alte cărţi, alţi oameni-litere, alte scenarii, alte personaje, alte cărţi cu alte coperţi, cu alt conţinut, cu preţuri diferite. Azi m-am simţit ca o carte care poate fi răsfoită de orice cititor, indiferent de vârstă, de preferinţe. Am înţeles că am o poveste simplă care poate fi citită de absolut oricine, dar care poate fi simţită cu adevărat doar de cititorii fideli, de cei care dincolo de copertă văd esenţialul, îmi văd sufletul.

Da, nu orice carte trebuie înţeleasă. Decât să pretinzi că mă înţelegi, mai bine mai citeşte-mă o dată. Asta dacă mai ai timp şi dacă te interesează. Dacă nu, fugi la bibliotecă şi caută-ţi o carte pe înţelesul tău.

Hai să citim cărţile, oamenii cu plăcere şi să nu le mai lăsăm acolo, jos, undeva, la întâmplare!

Poza de aici

4 thoughts on “Dincolo de coperţi, dincolo de imagini

  1. daca esti o carte cu poze frumoase poti deveni un bestseller pentru multi ‘cititori’ …; nu uita sa adaugi cei trei gugustiuci … 😉
    poza indica un incident tip agresiune, indiciile duc la o persoana suferind de mercantilism …; o sa facem o declaratie de presa dupa ancheta preliminara … 🙂

  2. Nu stiu daca sunt o carte cu poze frumoase…nici macar nu cred ca vreau sa devin un bestseller, stii cum e, daca am cativa oameni care vor ”sa ma citeasca” e ok. Nu comentez la poza…nu imi apartine sa ii stiu povestea, insa mie mi-a sugerat mai degraba o indiferenta, daca vrei chiar si o agresivitate fata de carti-oameni!

    • poza, hmm, asa poate arata viata frunzarita si abandonata a unor oameni ce s-au daruit unui om oportunist si indiferent …; unii isi revin, altii nu! unii au familie, prieteni, iar altii doar pe Dumnezeu!

  3. Exact, sau poza poate arata de fapt lumea in care traim…uneori fiecare poate lua locul unei carti de acolo…asa e viata. Corect, unii isi revin, altii isi
    ”reediteaza” povestea de viata! Tine de oamenii din jur, de sprijin, dar uneori mai tine si de fiecare in parte.

Leave a Reply

