Învăţ, cresc şi trăiesc! Asta sunt…

Iubesc oamenii, le iubesc ochii, zâmbetele şi poveştile. Sunt dependentă de oameni şi de afecţiunea lor. Ofer, uneori prea mult, alteori primesc mai puţin, dar îmi place să ofer. Am fost şi sunt genul de persoană care urăşte să ”deranjeze” pe cineva, nu vreau să se simtă prost, sau să sufere, vreau ca toţi să fie ok, să zâmbească şi să le fie bine. Uneori e o calitate, alteori nu. Uneori mă simt mai bine ştiind că cei dragi sunt ok, iar eu poate nu, în acel moment. Încă învăţ şi vreau să mai retuşez câte ceva, din perspectiva asta. Deseori m-am lovit de indiferenţa unora, indiferenţă sau atitudine care m-a durut.

Dar învăţ, cresc şi trăiesc. Am 20 de ani şi simt că încă sunt la început. Sunt un om mic, ce mai are o multitudine de lucruri de învăţat şi accept acest lucru. Încă mai trăiesc naiv- cum ar crede unii- încă poate mai dau impresia că sunt o puştoaică răsfăţată şi mult prea prostuţă pentru lumea de azi, care visează, care crede într-o lume mai bună. Visez cât trebuie, cred în visele mele şi ştiu că totul este posibil dacă încă mai crezi şi mai visezi. Ştiu că totul ţine de muncă, de efortul pe care îl depui pentru a îţi îndeplini visele, ştiu foarte bine lucrurile astea.

Da, am 20 de ani(mai e puţin şi fac 21:p)şi simt că sunt matură atât cât trebuie. Da, am 20 de ani şi ştiu să fiu copil şi să iubesc frumos oamenii. Am 20 de ani şi uneori mă lovesc de uşi închise, însă încerc să îmi găsesc şi puterea de a îmi deschide propriile uşi. Ok, sunt oameni care mă subestimează, care văd doar faţa de copil, doar  un 1,53 în faţa lor şi un om naiv. Nu am nevoie ca să fiu cunoscută cu adevărat de toţi oamenii. Am nevoie să învăţ şi doar să îmi trăiesc viaţa. Mi-o trăiesc cum ştiu, cum simt, cum vreau. Cu oameni lângă mine, care mă ajută să cresc, să învăţ, care vor să mă cunoască cu adevărat.

Într-o lume în care devenim rigizi în gândire, în sentimente şi în comportamente, sincer mă consider doar o tipă norocoasă!

Îmi trăiesc povestea începută într-o zi de Decembrie, aşa cum ştiu!

poza de aici

4 thoughts on “Învăţ, cresc şi trăiesc! Asta sunt…

  1. Copil, tu nu esti doar noroc, caci altfel ai fi milionar cu 4 clase. Esti multimea actiunilor tale, esti ceea ce vrei tu sa fii, iar pentru mine esti o bucurie mare incghesuita toata intr-o frumoasa forma de 1,53 cu ochi caprui si zambet molipsitor. Avem multe de invatat ca sa mai descuiem din acele usi. Sa nu te schimbi nicicand!
    P.S.: Ador cand zambesc copiilor in autobuz si ei imi raspund la fel. Imi amintesc de tine!

  2. Ahhh, Anis ce cuvinte frumoase…ma faci sa rosesc :)…ma bucur sa fiu ” o bucurie mare incghesuita toata intr-o frumoasa forma de 1,53 cu ochi caprui si zambet molipsitor” sunt asa si datorita voua, a oamenilor cu suflet frumos din viata mea! Nu o sa ma schimb niciodata, niciodata, decat in bine ;))
    Asa, asa sa zambesti copiilor, bine faci! 😀

Leave a Reply

