Lecţia de optimism…de dimineaţă

Luni. Început de săptămână cu soare. Un soare care parcă anunţa un început capricios de primăvară. M-am trezit foarte bine dispusă, am deschis ochii şi pur şi simplu am zâmbit…tind să spun fără motiv, dar nu avem nevoie de motive pentru a zâmbi. Am zâmbit din instinct, am zâmbit fiindcă am simţit, am văzut şi am mirosit viaţa, încă o dimineaţă. Am zâmbit fiindcă vroiam ca ziua de azi să fie una bună…şi a fost. Când îţi începi ziua cu acest gând, când pleci de acasă cu gândul ” azi o să am o zi bună” ,  când crezi în ceea ce gândeşti, când îţi repeţi ca o replică care trebuie repede învăţată ”că azi o să fie o zi bună” , nu ai cum să dai greş.

Gândeşte-te că azi îţi joci spectacolul. Gândeşte-te că un public te aşteaptă şi are încredere în modul în care o să joci azi. Un spectacol care te va ajuta să mai creşti puţin, să ajungi treptat un actor profesionist. Nu te interesează dacă se joacă cu trei oameni, cu zece sau cu casa închisă, tu trebuie să îţi spui replicile azi, trebuie să îţi prezinţi viaţa sub forma unei piese. Trebuie să crezi în ceea ce spui, ce faci, dar mai ales în ceea ce simţi.

Contează enorm să pleci din casă cu gândul că azi vei avea parte de o zi exelentă, că totul trebuie să fie bine, că azi o să zâmbeşti mult, că o să înveţi lucruri noi, că o să ajuţi şi că mâine o să fie şi mai bine. Totul ţine de mentalitate. Repetând, vei învăţa! Şi optimismul se învaţă, nu?

Mâine dimineaţă, să nu te dai jos din pat până nu zâmbeşti…face bine!

Poza de aici

2 thoughts on “Lecţia de optimism…de dimineaţă

  1. Cate idei zambacioaseeeee! Stii, Missy, entuziasmul tau e molipsitor. Abia astept sa mai cresc un pic si sa vin la Bucuresti ca studenta. Poate ne intalnim>:D<

  2. Gia draga, iti multumesc, asta si vreau sa se ia optimismul la cat mai multi! 🙂
    Lasa, o sa ai timp si pentru studentie, deocamdata traieste-ti frumos anii de liceu, cu siguranta ca ne putem vedea, tu invata ca sa ajungi la Bucuresti!
    Te pup si seara frumoasa! 🙂

Leave a Reply

