”What happens tomorrow, we have today!”

One day. Sau filmul care mi-a hrănit mintea si sufletul. Aseară, întrucât am câştigat două invitaţii la film, am avut ocazia de a trăi, nu numai de a viziona cel mai frumos film văzut în ultimul timp.

One day  este o dramă romantică, o poveste de dragoste, de prietenie, o poveste cu vise, speranţe, o poveste de viaţă. Totul începe pe 15 Iulie 1988, povestea derulându-se pe măsură ce anii trec…în fiecare zi de 15 Iulie. Emma- este fata care visează, care munceşte pentru a ajunge ceea ce îşi doreşte cu adevărat, o fată simplă. Dexter- este băiatul care are tot ce îşi doreşte, este cel care simte că întreaga lume este a lui. În ciuda acestor diferenţe, între ei se înfiripează o relaţie de prietenie. O prietenie care îi va maturiza, care le va oferi zâmbete, lacrimi, speranţe, dezamăgiri, dar care le va demonstra ce înseamnă viaţa şi mai ales iubirea.

Filmul este o lecţie de viaţă, un fel de duş rece care te face să simţi înainte să îl înţelegi. O poveste care adună replici speciale, actori minunaţi- Anne Hathaway, Jim Sturgess, peisaje superbe, dar mai ales un film care te trezeşte la realitate. Aseară, am plecat cu un gust dulce-amărui de la film. M-am ridicat din sală şi am simţit alte lucruri, am înţeles că în viaţă merită cu adevărat preţuită ziua de azi, am înţeles că oricât de mult am visa sau ne-am dori un lucru, sunt momente când poate acestea nu se împlinesc aşa cum am vrea.

Vă recomand cu tot dragul acest film. Merită văzut…recunosc, dacă îl vedeam acasă…plângeam destul de mult, m-am abţinut cu greu fiindcă eram într-o sală de cinema(apropo, nu înţeleg cum unii oameni vin la film…pentru a râde la scene dramatice, doar pentru a ieşi în evidenţă sau ce? Sau pentru a comenta ţinuta actorilor…în fine).

Nu o să vă las trailerul, fiindcă vă las să descoperiţi singuri filmul. Nu vă uitaţi la trailer…vă asigur că nu pierdeţi timpul vizionându-l, este un film special! Trăiţi orice scenă, simţiţi filmul, simţiţi povestea…trageţi singuri concluziile!

”What happens tomorrow, we have today! Always remember!”  Emma and Dexter

Ascultând melodia aceasta, parcă asculţi viaţa…Trăiţi-vă ziua frumos!

Leave a Reply

