E noapte şi plouă…

Vânt rece care aleargă cu gândurile oamenilor dintr-un colţ în altul. Vânt care sună ca o melodie veche la ferestrele noastre, într-o seară liniştită de toamnă. Astă-seară liniştea se aude. Din pat privesc cum ploaia loveşte frunzele, le sărută şi apoi le lasă să zboare spre un colţ de pământ…sau de Cer. Privesc, închid ochii, îi deschid şi apoi îi închid la loc, pentru a îmi permite să visez în continuare. Liniştea astă-seară înseamnă trupa Taxi, este liniştea de care am nevoie acum, o linişte care trebuie ascultată şi înţeleasă.

Muzica celor de la Taxi îmi hraneşte sufletul, îmi croieşte drum spre vise şi mă lasă acolo…în lumea lor, într-un colţ de linişte şi de albastru, într-un colţ magic de lume. Zâmbesc…fiindcă plouă. Ador nopţile cu ploaie, momentele când adorm auzind ploaia, vântul şi văd frunzele lovindu-se şi apoi căzând pe pământul ud. De asta ador toamna, toamna mă ajută să visez mai uşor, mă lasă să îmi creez propria linişte, să văd tabloul frunzelor…deşi pare un tablou care nu va fi terminat niciodată, să simt mirosul frunzelor…mă lasă să mă aşez în pat, să închid ochii şi să îmi imaginez că de fapt sunt afară…cu capul pe frunze, cu picioarele reci, iar ochii zâmbesc Cerului şi vorbesc o limbă doar de păsări ştiute…

E noapte şi plouă! E bine…

Poza de aici

2 thoughts on “E noapte şi plouă…

  1. Ploaia mă inspiră. Mai ales dacă plouă noaptea. Mă apucă tot felul de gânduri ciudate, pe care le scriu într-un carneţel cu pixul meu albastru. Îmi place să citesc apoi ce am scris şi râd ca un copil când privesc “scrijeliturile” pe foaia albă. Râd de copilăriile pe care le scriu. Dar este bine să ne descărcăm cumva, nu?:)

  2. Ce dragut! Evident ca este frumos sa faci ceva care mai apoi sa te faca sa zambesti. Orice gest, lucru…care te face sa zambesti este un pas inainte 🙂 Ploaia este magica…in special noaptea! Te obliga sa visezi, sa iubesti si sa razi 🙂

Leave a Reply

