Dimineţi, zâmbete, începuturi

Am primit o leapşă, cu un subiect frumos tare: despre dimineţi, sau de ce îmi plac dimineţile, de la Simone. (mulţumesc Sim)

Nu numai că îmi plac dimineţile, ci le ador. Dimineaţa înseamnă în mod inevitabil un nou început, o nouă zi, un alt vis, alte zâmbete, alte emoţii. Dimineaţa e momentul cel mai frumos, e momentul când mă pot asculta cel mai bine, când mă pot înţelege cu adevărat, e ca o oglindă în care îmi place de fiecare dată să mă uit şi să îmi văd aripile cu care ştiu că azi o să zbor şi o să fiu aproape de norii pufoşi şi de sufletele oamenilor. Dimineaţa mă defineşte cel mai bine, în toată complexitatea sau simplitatea. Atunci sunt şi rea, bună, morocănoasă, pot să arunc cu zâmbete şi cuvinte frumoase şi în stânga şi în dreapta, tot atunci pot să plâng foarte uşor…Atunci, cred că un necunoscut mă poate înţelege sau poate încerca să mă cunoască destul de bine.

Dimineţile înseamnă magie, minuni, mulţumiri…păr răvăşit, raze de soare pe chip, priviri pe geam şi leneviri în pat. Dimineţile sunt superbe, în orice anotimp…vara, dimineaţa aduce soare, mult soare şi senzaţia faină că deschizi geamul şi laşi să intre soarele în cameră. Toamna, dimineaţa aduce mirosul de răcoare, de galben-maro, de frunze uscate, iarna inevitabil aduce magia sărbătorilor, mirosul de lemne arse, de brad şi de fericire. Primăvara, dimineaţa aduce miros de flori, de nori şi o simfonie a unor păsări. Dimineaţa înseamnă într-un cuvânt ”minune”!

Ah, încercaţi să priviţi dimineaţa oamenii care trec pe lângă voi. Nu-i aşa că sunt atât de frumoşi, au chipurile atât de inocente, iar ochii strălucesc într-un mod aparte? Ador să privesc oamenii şi să le descopăr poveştile…dimineaţa în metrou asta mi-e datoria! Să privesc oamenii şi să zâmbesc!

Leapşa merge mai departe la Cati şi Denise…şi bineînţeles o poate prelua cine doreşte! 🙂

Iubesc dimineaţa, melodia aceasta, Holograf…versurile spun totul!

Vă doresc numai dimineţi zâmbăcioase şi frumoase! 🙂

8 thoughts on “Dimineţi, zâmbete, începuturi

  1. Mulţumesc pentru leapşă! O să o onorez cât de curând, îmi place subiectul. Chiar voiam să scriu ceva legat de subiectul acesta. Zi frumoasă!

  2. Sunt foarte morocanos cand vine vorba sa ma trezesc la ore matinale, de aceea diminetile pentru mine sunt un chin de obicei, mai ales cand am scoala/faculta: ba nu gasesc ceva, ba sunt in intariere…..
    Insa imi plac diminetile de vara la munte, daca intelegi. Acum cativa ani am fost la matusa mea la munte si pot spune ca diminetile sunt atat de “fascinate” chiar si la 6 dimineata, cand vezi acea ceata deasa si rece deasupra muntilor, aerul este foarte curat, peisajul, mirosul de brad. Totul e fresh in primele ore ale diminetii. Asta e genul de dimineata in care m-as trezi cu zambetul pe buze mereu. 😀
    Imi plac mult postarile tale. Si asta e foarte plin de inspiratie si optimism. De abia astept sa iti citesc si urmatoarele postari. 😀

  3. Hmmm, inainte, in liceu aveam si eu problema asta cu trezitul, insa de vre-o 2 ani incoace, ma trezesc relativ usor…cu mult timp pana sa plec :)) crede-ma ca stiu despre ce vorbesti…traiesc relativ aproape de munte, in Prahova…diminetile la munte in general sunt superbe, in orice anotimp. cred ca fiecare om are nevoie de dimineti la munte sa zambeasca cu adevarat, insa incearca sa vezi si frumosul diminetilor din orasul tau!
    Multumesc inca o data pentru apreciere, te mai astept cu drag si cu zambete 🙂

Leave a Reply

