Un peron gol, o toamnă şi un tren

În după-amiaza aceasta, am văzut toamna. Din spatele unui geam…dintr-un tren. Mi-am lăsat paşii în Gara de Vest, din Ploieşti, un Ploieşti puţin gri, care aproape se îneca în lacrimi. L-am lăsat în urmă, cu lacrimile lui de toamnă,  dar am lăsat şi gândurile, speranţele mele, pe un peron aproape gol. Toamna era frumoasă, era îmbrăcată în puţin verde, în maroniu şi galben.

Azi pot spune că am văzut, am mirosit, am simţit, am auzit şi am trăit toamnă! Restul…înseamnă tăcere, o mână de cuvinte şi un început pe bune de toamnă! Un Octombrie frumos, special şi zâmbăcios să aveţi! 🙂

Leave a Reply

