Încă nu e toamnă…

Amestec de gânduri, culori şi anotimpuri. Amestec de stări, de emoţii şi de vise. O zi de toamnă cu gust de ciocolată amară, care  totuşi arată ca un curcubeu viu colorat şi sună ca un acord de chitară prăfuită. Şi afară încă nu e toamnă…încă nu!

Mi-e dor de toamnă…azi mai mult ca niciodată! Vreau să vină, să fie, să o văd…vreau să simt mirosul unei zile de toamnă şi al unui început de seară, pe o bancă în parc, cu o carte în palme şi frunze uscate sub tălpi! Încă nu e toamnă…încă o mai aştept.

8 thoughts on “Încă nu e toamnă…

  1. – o ai in priviri si-n cartea cu frunze-ngalbenite si coltul unor pagini usor indoite …
    … e vremea ghindelor si-a conurilor de brad …; s-aduni destule cat sa umpli un bol ornamentat cu frunze de artar, pe masa coaja de mesteacan si canile de lut umplute sa fie cu must …; iar mai pe seara sa nu uiti salul, sa te fereasca de vantul rece ce ziua sade pitulat … 🙂

  2. Nuuu!!! Eu nu o astept! Mie nu-mi plac anotimpurile reci, si din cauza ca sunt friguroasa. Prefer primavara si vara! Ador vara, iar primavara o agreez pentru ca sunt nascuta in ultima luna din ea.;))

  3. Mie imi place vara si primavara. Toamna nu e preferata mea, insa imi place ca atunci incepe scoala si natura se transforma din verde in nuante de maro-galben.

Leave a Reply

