ONG Fest- ziua 3

Ah, am atâtea de povestit. Nu ştiu cum să încep, nu ştiu cum aş putea explica ceea ce am simţit zilele astea. Clar, azi a fost cea mai frumoasă, zâmbăcioasă zi din cadrul ONG Fest! Mă uitam în jur şi mă ”loveam” numai de zâmbete, de oameni frumoşi, de oameni mari cu suflete de copii, de copilaşi…de baloane, de nişte echipe de voluntari extraordinari, de oamenii de pe scenă care au cântat minunat, au dansat…am avut muzică bună, totul a fost fain. Sincer, pe măsură ce trecea timpul…parcă îmi venea să plâng că se termină… şi în acelaşi timp de fericire că am trăit ceea ce am trăit zilele astea. Nimic nu se compară cu ceea ce simţi când eşti voluntar, când respiri voluntariat, când eşti înconjurată de voluntari. Da, voluntariatul ar trebui sărbătorit în astfel de festivaluri mult mai des, de câteva ori pe an!

De mâine, revin şi cu o rubrică nouă pe blog…revin cu poveşti şi chestii d’ale festivalului, cu ceva poze şi cu alte cuvinte dragi, scrise pentru voi, pentru sufletul vostru, pentru mine şi pentru lume! 🙂

Seară mai mult decât superbă tuturor! 🙂

Leave a Reply

