ONG Fest- ziua 2

Ok. A doua zi de ONG Fest. Nu pot descrie cum mă simt. Nu găsesc nici măcar un cuvânt care să descrie senzaţia pe care am simţit-o azi, cu care încă mă mai hrănesc. Pot să spun doar atât: o mulţime de zâmbete, nişte oameni mai mult decât superbi. Plăcerea de a pronunţa ”sunt voluntară Salvaţi Copiii”, zâmbetele şi mulţumirile celor din jur. Sigur, o să revin pe luni, marţi cu câteva lucruri despre anumite organizaţii care m-au fascinat.

Concluzia pe ziua de azi vreau să mai fac voluntariat…nu ştiu unde să mă duc mai întâi, dar mă organizez cumva şi mai mă încarc cu ceva voluntariat. Merită din plin… Ah, iubesc voluntarii, oamenii şi Salvaţi Copiii. Mi-e tare bine! 🙂

Mâine, ultima zi…o să o trăiesc din plin, o să mai fac poze şi revin şi cu ele săptămâna viitoare! 🙂

Leave a Reply

