ONG Fest- ziua 1

Când vezi ceea ce am văzut eu azi în jurul meu, nu ai cum să nu zâmbeşti şi să spui, uau…oamenii sunt extrem de faini. Acum sunt puţin obosită şi aştept noaptea! Simt oboseala aia frumoasă care îţi dă o satisfacţie nemaipomenită că azi ai fost de  ajutor cuiva, că ai făcut lucruri frumoase, că ai mai întâlnit o mână de oameni , că ţi s-a zâmbit, că ai zâmbit şi ţi s-a spus de multe ori mulţumesc. Eu iubesc gesturile astea mici, un mulţumesc…chiar şi atunci când vine în urma unei broşuri cu chestii informative pe care ai dăruit-o cuiva.

Deci, ONG Fest- prima zi, din păcate am petrecut doar jumătate de zi, însă recuperez mâine şi duminică şi revin şi cu poze, ceva training la BRD Năstase Ţiriac Trophy şi senzaţia de uau când am ajuns pe Arenele BNR,  oameni calzi şi frumoşi, senzaţia că voluntarii sunt nişte roboţei care râd şi mereu pot…orice! Traversat Bucureştiul de la sud- la vest- la est (bine că există metroul, cea mai tare invenţie!)

Mâine, ONG Fest-  a doua zi, mă găsiţi la standul 88- Salvaţi Copiii. Dacă aveţi timp daţi o tură prin parc, vă asigur că la toate standurile veţi găsi numai oameni deschişi şi zâmbăcioşi!

Zâmbiţi, zâmbiţi, zâmbiţi şi un sfârşit de săptămână frumos, frumos, frumos! 🙂

Leave a Reply

