Cea mai frumoasă zi

Cea mai frumoasă zi? Ştii cum arată? Poţi să o descrii şi să o numeşti drept cea mai frumoasă zi? Dacă mă întrebi cum arată cea mai frumoasă zi, nu ştiu  să îţi răspund. Nu ştiu nici care a fost cea mai frumoasă zi, nici cum a fost, nici măcar când a fost. Fiecare zi aduce un frumos aparte şi special. Încerc sa nu definesc frumosul, ci să îl simt. O nouă zi aduce alte frumuseţi, alte emoţii, alte experienţe, alţi oameni, alte gânduri. Nu defini frumosul, nu-l căuta ci mai degrabă simte-l!

O melodie superbă, pentru oamenii care îmi citesc gândurile…des, rar, din întâmplare, o singură dată. O seară frumoasă, sau aşa cum vreţi voi să simţiţi! 🙂

 

2 thoughts on “Cea mai frumoasă zi

  1. cea mai frumoasa zi! intreba o mama ce pruncu’si alapteaza … 🙂
    noi, restul, simpli muritori, de-am aduna secunde in toata viata ce-o traim, abia de-am strange de-o zi, de ne-am aduce’aminte …

    e drept ca am iubit, crezut-am, macar odata-n viata …; a fost frumos, la fel ca tineretea noastra, dar ea pleca si el la fel …, un rost banos in viata ca sa-si faca …; neantelepti ne aratam, alegerile cand le facem si ne pripim crezand c-avem destula vreme sa ne-ntoarcem …

Leave a Reply

