Portret de toamnă

Ok. Am mai spus, toamna mi-e bine, toamna mă regăsesc în cuvinte mai  frumoase. Tot acum scriu mult, vorbesc puţin, dar simt în egală măsură ca ceilalţi din jur, pe alocuri, în funcţie de situaţie… poate un gram mai mult. Toamna în gânduri şi culori arată aşa, pentru mine.

Toamna, de fiecare dată miroase a verde uscat, a câmp, a libertate şi a frunze. Are gust de struguri, de mustul dulce din copilărie. Arată ca o persoană mare, pare tristă, dar are sufletul fericit şi zâmbăcios, poartă mereu viţă de vie în păr şi asta o face specială. E uşor să o recunoşti după sunete. Păşeşte mereu cu graţie şi de fiecare dată sună ca vântul unei dimineţi de Septembrie, ca picăturile unei ploi care răvăşeşte câteva suflete cu amintiri, şi părul rebel al unei tipe (fiindcă urăşte umbrelele) cam de 20 de ani  , zâmbăcioasă şi care iubeşte toamna!

Toamna arată ca o casă veche, mică, cu un copac mare în faţa sa şi cu un covor de amintiri uscate într-o  curte mare,  a vieţii tuturor. Ah, iar felinarul ne luminează vieţile pentru a păşi cu grijă pe covor…

Frumoasă toamna asta, nu?

6 thoughts on “Portret de toamnă

  1. Mie îmi place începutul toamnei. Atunci mai vezi soarele pe cer, norii pufoşi, iarba încă nu e maronie, iar răcoarea nu îşi face simţită prezenţa atât de bine. Dar mă gândesc cu groază la lunile care vor urma: ploi, vânt puternic, iar ploi, ploi depresive care mă fac să stau în casă, eu cu mine…cam depresiv, nu-i aşa?
    Dar fiecare anotimp are frumuseţea lui, toamna asta o să beau must, cel puţin asta mă bucură.:)

  2. si toamna asta si toate din urma si cate vor mai fii sunt cele mai frumoase amintiri si cele mai frumoase momente din viata mea…chiar daca se intampla si lucruri urate si triste…toamna ramane mereu cea mai frumoasa perioada a anului pentru mine…

  3. toamna apropie oamenii, amintirile, gandurile, sentimentele …
    suntem mai sus un pic, crescut-am cu o schioapa, privim amorul mai matur si facem iar un pic de terapie prin magazine ce au reduceri de sezon …
    iar, zambaciosii, ei si ele, se joaca de-a v-ati-ascunselea prin parcuri …, sau baba oarba, sau altele … 🙂

  4. @ Cati: pai, te poti plimba si prin ploaie, poti citi in casa o carte buna, cu ceva ceai cu lamaie, poti vedea un film bun…nu trebuie sa fim depresivi 🙂 Da, fiecare anotimp are frumusetea si minunatia sa!

  5. @ Denise: Si pentru mine, toamna reprezinta hmm, hrana pentru sufletel! Toamna mi-e tare bine, toamna iubesc, rad, plang…toamna ma completeaza, ”are grija de mine” si mi-e tare bine! 🙂 Mersi pentru cuvinte.

Leave a Reply

