Imagini în loc de cuvinte…într-o zi de vară

Aceleaşi priviri, alte gânduri, într-o zi de vară.

”Într-un peisaj nu e important ceea ce găseşti, ci ceea ce cauţi.” (Rugaţi-vă să nu vă crească aripi) Octavian Paler

 

 

 

 

 

Tăceri, libertate…singurătăţi, într-o zi de vară.

 

 

”Uneori,  singurătatea este rezultatul unei opţiuni. Alteori este rezultatul unei constrângeri”  (Rugaţi-vă să nu vă crească aripi) Octavian Paler

 

 

O lume plină de semne şi de lucruri frumoase. Noi unde suntem? Într-o zi de vară…

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

”Mi-am zis atunci că lumea e plină de semne. Ne uităm la o bucată de cer, la o pasăre, ascultăm o pasăre cântând şi nu ne trece prin cap că toate acestea sunt, poate, hieroglife ale naturii pe care nu le inţelegem. Tot ce ne înconjoară e format din hieroglife…Lor le e mai simplu să spună despre un nor că e un nor…” (Viaţa pe un peron) Octavian Paler

4 thoughts on “Imagini în loc de cuvinte…într-o zi de vară

    • ai citit – “Pescarusul Jonathan Livingston” !? e ceva asemanator …
      erau alte timpuri …; nascut in alt loc, printre zburatori, am dorit mai mult, am vrut sa fiu special si am zburat tot mai sus, si mai sus …; deasupra celorlalti eram cu mult si am uitat cine sunt …; mai bun decat toti m-am crezut; si-apoi am cazut! din Cer cu aripile arse, de Soarele Maret, in cea mai adanca mare; uitat de toti incet, incet, eu m-am intors, spre rasarit, pe jos si intr-o zi ajuns-am printre oameni …

Leave a Reply

