Oamenii, părţi din noi

Oamenii? Părţi din noi, părţi din amintiri, din trecut, din prezent şi din viitor. Părţi din sufletul nostru, din vieţile noastre… Iubesc oamenii, îi ador, fiecare persoană pe care o întâlnesc, fiecare suflet pe care încerc să-l descopăr treptat mă face implicit să fiu cine sunt azi. Fără oamenii din jurul meu nu aş fi ceea ce sunt, nu aş fi evoluat, nu aş fi râs aşa cum am râs, nu aş fi plâns, nu aş fi suferit…nu aş fi sperat. Uneori am impresia că iubesc oamenii prea mult, nu mă înţelegeţi greşit, nu văd în lucrul ăsta un defect, ci dimpotrivă o calitate la care ţin enorm, însă uneori e greu să te ataşezi atât de mult de anumite persoane, să dăruieşti, să tot dăruieşti iubire, încredere şi să ţi se răspundă cu indiferenţă…Şi când mă lovesc de obstacolul ăsta numit: indiferenţă îmi spun ”clar nu o să mai mă ataşez aşa repede de cei din jur”. Da, cum să nu…asta spun, însă simt altfel: iubesc, iubesc, iubesc…

Uneori mă enervez când văd în jur oameni care rămân distanţi, reci, indiferenţi şi respingători,  ştiu că de multe ori rămân în urmă la capitolul ăsta şi deşi vreau ca toată lumea să fie ok, tot eu cam am de suferit. Ideea e că oamenii sunt totul. Ne” lovim” de ei mereu, ne construim relaţii, încheiem relaţii, ne despărţim, ne împăcăm, colaborăm, zâmbim, suntem fericiţi împreună, râdem, uneori suferim, uneori suferim prosteşte, însă ne leagă ceva: sufletul!

Citatul de mai jos sintetizează ceea ce am vrut să spun!

” Oriunde mergem, orice facem, indiferent ce profesie ne-am ales sau de ce anume ne ocupăm, există un numitor comun: oamenii. Nu putem trăi fără ei şi uneori este greu să trăim cu ei. Relaţiile pot fi o sursă extraordinară de împlinire, de satisfacţie şi de bucurie în viaţă, tot aşa cum pot fi şi o mare pacoste. Există permanent o diferenţă între cum am vrea să fie relaţiile noastre şi cum sunt ele de fapt.”  – Glenn Van Ekeren

Leave a Reply

