Colecţie de vise, amintiri şi zâmbete

Am vise. Am mai spus asta. În timp ce poate mulţi aruncă şi îşi calcă visele în picioare, eu le adun, le hrănesc şi cred în ele. Sunt multe, sunt vise mici, vise poate greu de îndeplinit, vise mari, dar toate au ceva în comun: sunt frumoase şi cred în ele. Îmi place să colecţionez vise, amintiri şi zâmbete, le păstrez undeva sigur: în suflet! Mă hrănesc cu vise, le gust şi au miros…le văd, visele mele sunt albastre, iar amintrile şi zâmbetele sunt pur şi simplu un curcubeu de culori şi de emoţii. Toate îmi sunt dragi…visele, amintirile zâmbetele celorlalţi, ale mele…toate! Unii spun că poate visez prea mult, însă visele niciodată nu pot fi prea multe, visele sunt nelimitate, dar eu tac şi visez în continuare. Nu am nevoie să îmi justific visele, ele doar există acolo în sufletul şi în viaţa mea. Asta simt, asta sunt!

Azi, trăim într-o lume în care uităm de vise…nu avem timp? Ba da, este timp, visează în metrou până să ajungi la locul de muncă, visează când ieşi în oraş, visează până să adormi, visează cu ochii deschişi oricând, oriunde, îndrăzneşte! Apără-ţi visele, hrăneşte-le, construieşte-le, din când în când şterge-le de praf…crede în ele, dar cel mai important nu le părăsi, nu le ignora. Visează-ţi ziua, viitorul, visează-ţi viaţa, transformă-ţi visele în realităţi…încearcă, luptă pentru tine şi pentru visele tale! Merită…

Fiindcă trăim, respirăm, suntem oameni speciali…hai să mulţumim pentru tot ce avem, pentru oamenii din viaţa noastră, prin zâmbete, prin vise şi prin cuvinte simple şi frumoase! Trăieşti? Azi ai zâmbit? Ai visat? Nu? Încă mai ai timp…azi, mâine, toată viaţa!

Poza de aici

 

2 thoughts on “Colecţie de vise, amintiri şi zâmbete

  1. ce draguuut! stii missy, la tine toate se leaga, soare, zambete, vise+facultatea super cute la care activezi si unde am fost si eu o data cu tata (asistent social, deja) si am citit niste biletele pe pereti cu ce fac studentii in timpul liber si de-abia astept sa lipesc si eu bileteleeeeeee

  2. Multumesc frumos 🙂 Da…se leaga toate frumos zic eu:) Uite ce coincidenta, tatal tau este deja asistent social, foarte frumos! Da, stiu despre ce biletele vorbesti, intr-adevar imi iubesc facultatea…Hmmm, de abia astepti si tu sa lipesti biletele? Sa inteleg ca vrei sa devii studenta mai repede?

Leave a Reply

