Voluntară BRD Năstase Ţiriac Trophy 2011

Sunt fericită! Sunt mai mult decât fericită, de mult nu m-am mai simţit aşa. Motivul principal: sunt voluntar BRD Năstase Ţiriac Trophy 2011! O să fac parte dintr-o echipă de voluntari, o să fiu implicată în unul dintre cele mai mari turnee de tenis din Europa de Est, o să am onoarea de a face parte din echipa de organizare, alături de mulţi oameni minunaţi.

Încă o dată s-a dovedit că o gândire pozitivă, o atitudine optimistă dă rezultate, am crezut în şansa mea şi uite că în perioada 17-25 Septembrie o să fiu acolo, pe Arenele BNR. Sunt foarte entuziasmată, de abia aştept să încep, sunt convinsă că o să fie o experienţă inedită,  contează extrem de mult participarea mea în caltate de voluntar, fiindcă mi-am dorit foarte mult acest lucru.

Până atunci, o să mai povestesc despre entuziasmul meu, despre cât de fericită sunt. Până una alta, bine v-am (re)găsit, acum după vacanţă sunt şi mai plină de viaţă, optimism şi zâmbete de dăruit, fie şi virtuale! 😀

2 thoughts on “Voluntară BRD Năstase Ţiriac Trophy 2011

Leave a Reply

