Your world is wonderful!

Câţi dintre noi sunt conştienţi de faptul că orice gest, orice pas, orice cuvânt, orice acţiune de-a noastră conduce spre ceea ce vom fi mâine, în viitor, conduce spre alţi oameni care vor face parte din viaţa noastră, spre alte suflete, spre alte iubiri, spre alţi prieteni? Câţi dintre noi sunt conştienţi că tot acest cumul de acţiuni întreprinse de noi au un sens, se transformă în ceea ce vom fi mâine, poate peste trei zile sau peste un an! Te-ai gândit vreodată că ai pierdut metroul ăla, poate pentru că aşa trebuia…pentru că trebuia să iei următorul metrou şi acolo să vezi un om, care să îţi schimbe ziua, care să te facă să zâmbeşti? Te gândeşti atunci când ieşi pe uşă, din casă, că azi ţi se poate întâmpla ceva frumos? Că poate azi îţi vei întâlni omul care te va iubi mereu, că azi vei descoperi un prieten în omul care ieri ţi se părea enervant? Ştii cum e, uneori privim etichete în loc de oameni, ca şi hainele: le privim, încercăm să vedem dacă sunt de calitate…totul până când vine momentul să le probăm. Atunci descoperim cu adevărat dacă ni se potrivesc, dacă ne simţim bine…şi uităm de etichetă, uităm de exterior şi acceptăm doar faptul că ne este bine!

Cred din suflet că nimic nu este întâmplător în viaţă! Totul se întâmplă cu un scop, azi suferi şi plângi, pentru ca mâine să realizezi lucruri, să pui cap la cap totul şi să conştientizezi ceea ce ţi se întâmplă. Nu ştiu dacă mai cred în coincidenţe, cred că nu…dar în lucruri care ţi se întâmplă cu un scop în viaţă, cred cu tărie! Eu, dintr-o întâmplare din asta, am descoperit o persoană  minunată, iar azi mă gândesc cum ar fi fost dacă nu aş fi întâlnit-o…În primul an de facultate, urma să fac practica, însă pe ultima sută de metri înainte să aleg un loc, o colegă mi-a propus să mă implic într-un proiect. În acest proiect erau implicaţi câţiva din acelaşi an, însă din seria 2, eu fiind seria1. Ok, am decis să mă implic…ideea era că fiind primul an nu prea cunoşteam toţii colegii de an, mai ales pe cei din seria 2 cu care nu aveam cursuri comune! Eh, uite aşa, mergând la câteva traininguri, la Argeş şi Predeal pentru acel proiect…am descoperit-o eu pe Anisu :). Un om cald, care mereu îmi dă încredere şi mă încurajează şi îmi spune de bine chiar şi atunci când poate greşesc şi nu merit. Şi aseară mă gândeam, cum ar fi fost dacă nu acceptam să mă implic în acel proiect? Ea, acum studiază modulul Grupuri de risc, iar eu modulul Asistenţa socială a familiei şi copilului…din nou nu aveam cursuri comune. Nu cred că am mai fi avut şansa să ne cunoaştem atât de bine…

Uite, la chestii de genul mă refer, că totul se desfăşoară într-un anumit fel tocmai pentru a cunoaşte anumiţi oameni, pentru a te cunoaşte, pentru a fi ceea ce eşti azi, ceea ce poţi deveni mâine! Sunt oameni care te susţin atunci când plângi, chiar dacă nu sunt lângă tine fizic…sunt cuvintele lor care înseamnă mult prea mult în momente ceva mai dificile, sunt zâmbetele lor care te încurajează…sunt ei, oamenii descoperiţi din întâmplare, sau pur şi simplu oamenii! Aşa este şi Anisu…omul drag pe care l-am descoperit! Aseară, mi-a zis ceva simplu, dar frumos:

,,Your world is wonderful!”  – Este bine să ai oameni alături, care din când în când să îţi mai spună cuvintele astea…şi să te facă să conştientizezi, că dincolo de orice ai o lume minunată, frumoasă şi simplă!

And I think to myself what a wonderful world!

 

Leave a Reply

