Lumea- o fotografie

Ador fotografiile. Ador sa fotografiez, să fiu fotografiată şi să privesc în general fotografii. Simplu, nu? Una peste alta, am o mare pasiune pentru fotografie, unii- de obicei prietenii, că ăştia ne zic de cele mai multe ori de bine- spun că mă pricep, eu însă rămân acolo cuminte în lumea mea şi îmi văd în continuare de peisaje şi colţuri de cer. Ador pur şi simplu să pozez Cerul, norişorii pufoşi,  păsările, tot ce e verde, florile, în general peisaje care transmit linişte. Aşa mi-e bine, făcând asta, aşa mă relaxez, aşa îmi permit să visez mai bine, aşa mă descopăr mai bine, aşa am parte de nişte sentimente deosebite, aşa mă simt liberă şi bine, bine de tot! Dacă mă laşi într-un loc frumos, liniştit şi verde, cu un aparat în mână, nu zic nimic, rămân cuminte, cuminte ca un copil! 😀

Una peste alta, fotografiatul este pentru mine, o activitate, o pasiune, acel ceva care îmi dă satisfacţia aia drăguţă şi simplă. Iar când o mână de oameni îţi transmit felicitări şi îmi apreciază pozele…simple, nu am cum să nu zâmbesc şi să spun, uite domne, sunt lucruri care mai şi transmit câte ceva! Iar atunci când simt că sunt depăşită de lucrurile care se întâmplă zi de zi…un aparat foto mi-e de ajuns! Ah, mai am o pasiune încă neşlefuită :P…chitara! Dintotdeauna mi s-a părut că o simplă chitară transmite multe…mi se pare minunat! Însă despre asta, în alt episod :)) Sper ca prin toamnă să învăţ şi eu 😛

So, simplu, ador fotografia, meseria de fotograf mi se pare printre cele mai frumoase ever! Până una alta, eu pur şi simplu pac- fotografiez ce îmi inspiră energie, viaţă şi simplitate, că uneori e mai simplu aşa, însă într-o zi, poate o să mă documentez mai mult despre arta de a fotografia! 🙂

Până atunci, voi continua să privesc tot ce mă înconjoară, lumea ca o mare fotografie specială! 🙂

2 thoughts on “Lumea- o fotografie

  1. Și mie îmi place fotografia, dar nu am apucat să-mi iau un aparat 🙂 Sună așa ironic. Mereu găsesc altceva de cumpărat. În poze nu prea apar eu :))

Leave a Reply

