Reţete pentru iubire?!?

Zilele trecute răsfoiam o revistă…nu sunt adepta revistelor în general, dar când mai răsfoiesc câte una, recunosc că mă amuz teribil :D. Ce mă amuză cel mai mult sunt articolele de-a dreptul penibile, de genul:

– Cum să îl cucereşti în 5 paşi (nu mai spune şi dacă reuşesc să îl cuceresc în 7 paşi, nu se mai pune, sau nu sunt expertă? )

– Cum să atingi fericirea? (De parcă fericirea stă numai în paşii ăia scrişi într-o revistă, fericirea ţi-o creezi, lucrezi la ea, fericirea nu e o reţetă, cu aceleaşi ingrediente pentru toată lumea!)

– 10 semne că nu te mai iubeşte, ( îţi dai seama, sunt chiar 10! Ce ar însemna să stăm toată ziua cu revista după noi…şi să spunem măi în revistă aşa scrie, gata tu nu mă mai iubeşti!)

– Cum să îl faci să se îndrăgostească de tine ( asta este genială… de parcă cineva ar vrea să fie  iubit/ă obligat de un om, nu iubirea vine atunci când amândoi simt asta… Eu cel puţin nu vreau să îl fac să mă iubească, trebuie să descopere asta, dacă el vrea cu adevărat şi simte că mă poate iubi!)

– Cum să îi spui că îl iubeşti sau după caz, că nu îl mai iubeşti! Îl iei frumos deoparte, vorbiţi ca oamenii, găsiţi soluţii, iar apoi îi spui. Simplu, nu? :))

Serios, ştiu că revistele astea sunt… doar ca să fie, să orienteze, sau în cazul meu să amuze 😛 dar mă enervează titlurile astea penibile, uneori avem tendinţa de a ne juca şi de a folosi mult prea uşor unele cuvinte! Nu, nu cred în iubiri, în fericire din asta comercială, nu cred în reţete pentru iubire…tocmai fiindcă iubirea o descoperi singur, o simţi, o trăieşti, o miroşi, o atingi…iar la final o guşti, tu decizi cât de dulce sau amăruie să fie…

Eu cred în iubire şi atât! Iubire simplă, frumoasă…doar iubire!

Show a growing girl, A romantic world! 🙂

3 thoughts on “Reţete pentru iubire?!?

  1. Tu, copil, cat esti de amuzanta in ultima vreme :). Ai dreptate, stiu, dar depinde ce revista citesti… de cele mai multe ori, revista scrie pentru publicul tinta. Si, deh, ce sa faci, ai fi surprinsa sa vezi cat de multe femei cred aceste retete de fericire, iubire etc. Asa ca tu continua sa te amuzi ;)! >:D<

Leave a Reply

