Am nevoie de…

Sunt zile când oboseşti…când pur şi simplu oboseşti, când vrei să taci, când vrei să simţi, când vrei să fi doar cu tine, când ai ocazia să îţi spui atât de multe chestii, când vrei să îţi reproşezi anumite lucruri…pe de-o parte să îţi mulţumeşti! Sunt zile când simţi nevoia să te aşezi pe o bancă, să stai de vorbă cu tine, să te redescoperi, să priveşti lumea, oamenii şi să respiri adânc!

Zilele astea am obosit…am trăit şi învăţat multe lecţii de viaţă, despre care o să vorbesc în altă zi…azi, simt că nu pot să exprim îndeajuns în cuvinte tot ce am învăţat…uneori cuvintele sunt mult prea mici în faţa unor sentimente, unor trăiri! Cu toţii avem zile din astea…în care obosim! Şi mâine, vreau să mă urc într-un tren…în trenul care mă va duce pe tărâmul fericirii şi liniştei de care am atâta nevoie, într-un cuvânt: acasă! Am nevoie să ascult liniştea de acasă, am nevoie să respir aerul curat de acolo, am nevoie să stau lângă părinţi, am nevoie să lenevesc cu motanul roşcat torcând lângă mine…am nevoie să mă pierd în grădina verde, am nevoie de mirosul florilor din grădină…

Am nevoie de vocile copiilor care se joacă pe drum, am nevoie să fiu trezită dimineaţa de  muzica păsărilor, am nevoie de o sâmbătă lenevită în pat până târziu…am nevoie de acasă ! Am nevoie să îmi aduc aminte de mine cea din trecut, am nevoie să mă gândesc la mine cea din prezent…

Am nevoie de cerul, de stelele, de soarele de acasă! Şi da, mâine plec acasă, singurul loc de pe Pâmânt unde mi-e mereu bine! Îmi promit să revin peste două- trei zile cu forţe proaspete, cu energie multă, multă, fiindcă am în faţă o vară cel puţin frumoasă! Zâmbiţi-vă mult! 🙂

Liniştea mea de acasă arata cam aşa…

2 thoughts on “Am nevoie de…

Leave a Reply

