Iar principiile mele sunt…

Fiindcă am primit o altă leapşă tot de la Creve, azi o să scriu despre câteva principii după care mă cam ghidez în viaţă 🙂 Interesantă provocare…so principiile mele sunt:

1. Mă respecţi, te respect (a nu se înţelege că dacă nu mă respecţi, încep să te tratez cu aceeaşi monedă, cu lipă de respect..poate doar cu ceva indiferenţă, atâta timp cât în faţa ta nu sunt cineva important şi demn de respectat… ce mai rămâne de făcut?)

2. Nu accept sub nici, dar nici o formă să văd violenţa într-un cuplu…orice tip de violenţă…a nu se uita de cea verbală!! No!

3. Nu am fumat, nu fumez si nu vreau să fumez, ah şi fără tatuaje!

4. Ştiu să ţin secrete, dar mai bine să nu mi le spui 😛 fiecare cu secretele lui 🙂

5. Dacă m-ai minţit să zicem grav o dată…mă pierzi… îmi pierzi încrederea

6. Un principiu drăguţ după care mă ghidez: să nu laşi să treacă o zi fără să zâmbeşti cuiva, fără să-ţi zâmbeşti, fără să mulţumeşti sau fără să spui cuiva te iubesc 🙂 …trebuie să faci unul din lucrurile astea

7.Ştiu că nu este bine deloc…dar când mă faci să sufăr rău de tot, am puterea să te iert, dar nu şi să uit! Asta e…

8. Nu visezi…nu exişti, mai ales în lumea asta nebună, nebună 😀

Cu siguranţă că mai sunt şi alte principii…astea mi-au venit acum în minte, poate doar astea contează în momentul ăsta, poate că încă mai trebuie să mă mai descopăr…dar tocmai de asta e frumoasă viaţa…!

Mulţam de leapsă! Leapşa se duce la cine vrea ea…

2 thoughts on “Iar principiile mele sunt…

Leave a Reply

