Mă enervează…

Ok, să vedem…am primit o leapşă de la Creve, un tip care scrie foarte drăguţ 🙂 Ar trebui să spun câteva lucruri, activităţi ce mă enervează…chestii de genul acesta. Gândindu-mă la acest aspect, am realizat că am foarte multe de spus…dar eu zic că este totuşi bine, având în vedere că suntem atât de diferiţi, că suntem personalităţi unice…O să le înşir într-o ordine aleatorie, iar lista arată cam aşa:

Ce mă enervează:

1. Tocurile;

2.Fumul de ţigară;

3. Filmele horror…nu mă ajută cu nimic…în schimb ador comediile;

4. Să merg la mall- inclusiv divele şi divii de mall;

5. Buzz-ul – dacă nu vreau să vorbesc oricum nu o să vorbesc doar fiindcă îmi dai buzz;

6. Când rămân fără baterie, semnal la telefon;

7. Tanti aia de la metrou care ţipă şi tot repetă regulile de circulaţie cu metroul…oricum nimeni nu o ascultă;

8. Sms-urile tipice de Sărbători şi alte evenimente;

9. Oamenii pesimişti, dar şi cei care nu ştiu să fie autoironici;

10. Oamenii care nu spun mulţumesc;

11. Senzaţia aia ciudată că am uitat ceva acasă…sau că am uitat să fac ceva anume;

12. Să mă laşi să vorbesc singură…înţeleg că poate vorbesc prea mult şi te plictisesc, dar măcar spune-mi şi mă opresc 😛 ;

13. Trezitul devreme- inclusiv trezitul în gălăgie…reacţionez urât;

14. Oamenii care nu răspund la telefon- sms;

15. Să spui că nu ai timp;

16. Să fiu minţită;

17. Mirosul de scorţişoară;

18. Insistenţa- dacă nu vreau, păi nu vreau! ;

19. Întrebarea Ce faci? Oricum nu te interesează ce fac cu adevărat- este o întrebare banală;

20. Să mă suni tocmai când dorm şi să mă trezeşti-  zonă periculoasă :))

Ar mai fi alte lucruri care mă enervează: indiferenţa, superioritatea unora (de exemplu ajungi undeva sus şi uiţi de unde ai plecat…),  ipocrizia, falsitatea, gândacii, lipsa de respect…atât! Deocamdată, astea mi-au venit în minte, probabil mai am multe alte lucruri care mă enervează, dar poate că nu le conştientizez acum cu adevărat, sau poate că e mai bine ca unele lucruri să fie descoperite de alţi oameni pe parcursul vieţii! Mulţumesc pentru leapşă 🙂

Ah… si leapşa se duce mai departe la Simone.

5 thoughts on “Mă enervează…

  1. Hei, merci de apreciere 😛 Sunt de acord cu tine la 2,3,4,5,8,9,10,12,14,16,18 și 20 doar când mă suni la mișto și nu ai niciun motiv să mă suni.

    Restul îmi sunt indiferente 😀

  2. Hello,

    E prima oara cand ma uit pe blogul tau, desi pe Simone o citesc de mult si deci ar fi trebuit sa trec si pe-aici de mai demult, si desi te cunosc chiar si personal (am facut cunostinta acum 100 de ani si am vorbit vreo 2 secunde).

    Nu intrasem cu gandul de a comenta, dar m-a atras mult de tot nr. 19, cu care sunt COMPLET de acord. Ma scoate din sarite aceasta intrebare la care n-am cu ce sa raspund (de obicei zic “p-aici”, desi nu raspunde, de fapt, la intrebare) si despre care stiu ca e pusa desi pe respectivul/a nu-l/o intereseaza cum imi merge.

    Am scris cam mult… =))

  3. Buna Matei…te mai astept pe aici…ce sa zic intr-adevar e banala intrebarea Ce faci? Daca o adresezi, macar asculta ce iti spun ca fac :)) Dar mai rar asa…
    Buna asta: am facut cunostinta acum 100 ani :))

Leave a Reply

