La mulţi ani, blog!

La mulţi ani blogului meu! 🙂 Uite că fără să îmi dau seama cum a trecut timpul,  azi împlinesc 1 an de blog…un an în care îmi place să cred că am evoluat, că m-am maturizat atât cât trebuie, că m-am dezvoltat, că am făcut câţiva oameni să zâmbească prin ceea ce am scris! Recunosc că la început nu eram foarte încântată de ideea de a avea blog…sora este cea care m-a convins să îmi fac un blog, cea care m-a încurajat de fiecare dată. Şi am început să scriu…aveam momente când parcă vroiam să mă opresc şi să termin cu blogul, aveam momente când nu ştiam ce să scriu, când mi se părea că scriu doar pentru mine, că nimeni nu mă citeşte!

Dar am mers de fiecare dată mai departe, fiindcă am înţeles că a scrie într-un blog reprezintă modalitatea prin care o persoană se poate cunoaşte mult mai bine…cel puţin în cazul meu aşa a mers! Şi am mai  înţeles că nu contează doar câţi oameni te citesc…contează să te simţi bine prin ceea ce faci, important este să te regăseşti în cuvintele pe care le aşterni aici pe blog! Azi…mă simt ciudat când trec prea multe zile , în care nu scriu pe blog…fiindcă blogul s-a transformat de fapt  într-un jurnal virtual!

Dincolo de ce simt eu când scriu, blogul ăsta a fost creat pentru a zâmbi, pentru oameni, oameni optimişti, pentru visători, pentru a conştientiza că viaţa ne oferă zâmbete la orice pas…că există chiar şi ZÂMBETE ÎN COLŢ DE CER!

Le mulţumesc foarte mult celor care mă mai citesc din când în când, celor care m-au încurajat şi sper ca în continuare, prin cuvintele mele să reuşesc să vă răpesc câteva minute din viaţa voastră, să vă fac să zâmbiţi şi să vă gândiţi numai la zâmbete!

Visează! Mulţumeşte! Iubeşte! Zâmbeşte! 🙂

Melodia blogului meu… Missy Sparrow! 🙂

2 thoughts on “La mulţi ani, blog!

  1. La mulți ani copilașului tău 🙂 Să știi că eu și acum am momente când cred că nu citește nimeni ce scriu :)) N-are a face, eu scriu cât vreau fără să mă intereseze câți intră pe acolo.

Leave a Reply

