Dincolo de exterior

Ok. Cine mă cunoaşte cu adevărat, ştie că sunt 98% adepta teneşilor, blugilor şi tricourilor…două procente rămân pentru ocazii speciale şi importante:D Poate că cei 20 de ani mă fac să cred asta, poate şi peste 5 ani o să gândesc la fel..nu ştiu, ştiu doar că aşa mă simt cel mai bine, din toate punctele de vedere!

Sunt câteva persoane care spun şi cred că orice lady cu adevărat lady trebuie să se îmbrace elegant, să poarte pantofi cu tocuri, să nu iasă din casă nemachiată, să arate totul perfect! Eh, uite eu nu vreau să arate totul perfect, eu vreau să ies din casă nemachiată, mă machiez doar când vreau , nu vreau să mă încalţ cu pantofi cu tocuri (da, ştiu am 1,50 şi ceva, înalţime…şi ce, mă simt aşa de bine , iar lumea se vede mult mai frumoasă de aici) , nu vreau să port costume…vreau să trăiesc aşa, simplu într-o pereche de blugi, un tricou şi cu  teneşi! Dacă unii văd perfecţiunea din perspectiva aceasta…eu nu vreau să fiu  deloc perfectă!

Acum serios, nu cred că a fi feminină înseamnă strict să te îmbraci elegant, să porţi pantofi cu tocuri, să porţi o mască numită: o tonă de machiaj…feminitatea asta mai vine şi din atitudine, din ceea ce transmiţi oamenilor, din ceea ce simţi, din ceea ce eşti până la urmă ca om, din ceea ce eşti dimineaţa când te trezeşti şi te uiţi în oglindă! Aşa văd eu lucrurile…feminitatea reiese nu numai din exterior, ci mai ales din atitudine şi gândire! Da, eu cred cu tărie că pot fi feminină când port teneşi şi blugi…totul ţine de ceea ce este dincolo de exterior…interiorul ăla care contează, cel puţin pentru mine, restul…nu comentez!

Fiindcă fiecare este o lady, indiferent de ceea ce văd oamenii! 🙂

4 thoughts on “Dincolo de exterior

Leave a Reply

