O chitară şi un om

Este incredibil cum un simplu om, un gest, un zâmbet îţi poate schimba ziua…în bine, evident! Ieri dimineaţă, plictisită, somnoroasă, cu starea mea de luni, cu gândul la vară şi la soare mă îndreptam spre facultate. Am trăit din nou aventura  minunată de a trece prin pasajul de la Unirii…am reuşit să trec, printre oameni grăbiţi, încruntaţi şi morocănoşi şi m-am urcat într-un metrou din acela vechi şi special 🙂 Deodată, văd un nene tare simpatic, cu o chitară în mână, cu un zâmbet mare pe faţă…omul îşi cânta ziua, lumea!

A început cu melodia lui Gheorghe Gheorgiu- Dacă dragoste nu e, nimic nu e, a continuat cu L’ Italiano Vero- Toto Cotugno…cel puţin ultima melodie parcă m-a trezit cu adevărat la viaţă, avea un mod de a rosti cuvintele, de a cânta…nu ştiu avea ceva care m-a făcut să zâmbesc, să nu rămân indiferentă…m-a făcut să realizez tot mai mult că lumea, viaţa e simplă, dar mai ales că uneori avem nevoie de lucruri simple pentru a trăi cu adevărat…pentru a trăi frumos!

Iar omul ăla trăia frumos…emana fericire, cel mai mult mi-a plăcut că măcar el nu stătea cu un carton în mână şi cu mâna întinsă…nu, el era mândru de el, de vocea lui…el cânta şi era fericit, asta conta pentru el! Parcă era acolo fiindcă vroia să facă oamenii să zâmbească şi să-şi înceapă ziua frumos…la mine a mers! Am avut o zi faină, în care am tot fredonat L’ Italiano Vero…l-am lăsat pe omul ăla cu muzica şi chitara lui, cu povestea lui de viaţă…mi-am zis…păcat că am mers doar o staţie, ieri parcă vroiam să merg mai mult cu metroul şi să ascult muzica aia…muzica din metrou 🙂

2 thoughts on “O chitară şi un om

  1. Mi-am amintit cum mai făceam cântări de genul cu prietenii prin parcuri, în jurul focului de tabără sau pur și simplu la diferite ocazii. Numai că la noi erau melodii creștine ori pasărea colibri sau vama veche 😛

Leave a Reply

