Mi-e dor să respir vară…

Început de săptămână, altă săptămână, alte zile, acelaşi Bucureşti…tot ploaie, sau cel puţin vreme nu tocmai călduroasă. Mi-e tot mai mult dor de vară, mi-e dor de vara din Cişmigiu, de vara din ochii oamenilor, de vara din zâmbete, mi-e dor să respir pur şi simplu vară! Vara totul este simplu, fiindcă respir soare, emoţie, bucurie, zâmbete, cer albastru…mi-e dor de nopţile calde, de apusuri, de începuturi de zi…mi-e dor de râsetele copiilor care se joacă şi aleargă de mână cu vara! Mi-e dor de stelele de pe cerul verii, de liniştea nopţilor…de agitaţia zilelor călduroase!

Însă cel mai mult mi-e dor de o zi în care să privesc vara de pe o bancă din Cişmigiu, cu o carte în mâini, cu un aparat foto (pentru a-mi surprinde vara în imagini), cu multe speranţe şi vise în suflet…şi cu păsări care îşi cântă vara, care ne cântă muzica verii!

O să-mi aştept  vara…o altă vară, care nu are cum să nu fie minunată! 🙂

2 thoughts on “Mi-e dor să respir vară…

Leave a Reply

