Praf de primăvară

De obicei nu îmi place ploaia…poate doar atunci când sunt acasă, în pat, cu motanul torcând la picioare, atunci când citesc o carte, sau ascult muzică…da, atunci îmi place ploaia! Nu îmi plac ploile din toamnă, fiindcă toată lumea se aşteaptă să apară la un moment dat, în schimb îmi plac ploile de primăvară…ploile astea călduroase, ploile astea care nu aduc cu ele melancolie, ci din contră aduc adevăratul miros de primăvară!

După ploaia de aseară…m-am simţit minunat, căci da, eu ador momentele de după ploaie, când în copilărie, alergam în curte să caut un curcubeu…mereu îl găseam, iar atunci eram cel mai fericit copil din lume! Aseară nu am mai văzut nici un curcubeu pe cer, însă l-am găsit în suflet, datorită mirosului frumos de după ploaie…mirosul acela de praf de primăvară:), datorită cântecelor păsărilor de sub fereastra mea…datorită cerului care dintr-o dată a devenit din nou albastru !

Uite că sunt momente când ploaia te poate face să te simţi minunat, te poate face să zâmbeşti, doar că trebuie să fie ploaia potrivită…să fie ploaia aceea călduroasă din suflet!

Ah şi poate ai nevoie şi de o melodie drăguţă 🙂 pe mine m-a ajutat!

Leave a Reply

