Ridică-ţi privirea…

Dintotdeauna am crezut că acest cuvânt, dezamăgire este un cuvânt greu, un cuvânt destul de dureros de pronunţat, un cuvânt care lasă ceva în urmă…de cele mai multe ori răni, dar există şi situaţii când o dezamăgire îţi deschide cu adevărat ochii! Deşi atunci când sunt dezamăgită de cineva, de ceva, nu îmi place să mi se spună fraze de genul (chiar dacă sunt conştientă că aşa este) : ,, înveţi din toate lucrurile care ţi se întâmplă” , eh iată că în ultimii ani chiar am avut parte de momente în care am fost dezamăgită de unii oameni…şi da înveţi din orice!

Nu ştiu dacă este un defect…mie încă mai îmi place să cred că este o calitate deosebită, dar am destul de uşor încredere în oameni, în ideea că mă ataşez foarte repede de oameni care sunt dispuşi să îmi ofere încredere şi siguranţă…şi tocmai de aceea de câteva ori ,,am primit nişte palme” de la oameni de la care nu mă aşteptam, de la oameni pe care îi iubeam, admiram, de la oamenii din viaţa mea! Este foarte greu să vezi cu proprii ochi dezamăgirea…să îţi fie dezamăgit sufletul, să îţi fie respins zâmbetul…

Cu toate acestea, timpul, anii, m-au maturizat exact atât cât trebuie şi în momentele potrivite…am învăţat singură că uneori dezamăgirile apar nu din greşeli proprii, ci din greşelile altora…am mai înţeles că dezamăgirea face parte din viaţa fiecăruia, că dezamăgirea lasă urme, dar aceste urme cu timpul ţi le poţi şterge…Şi da, am fost dezamăgită de prieteni la care ţineam, de persoane de care mai demult credeam că eram îndrăgostită…au fost câţiva oameni care m-au dezamăgit…în schimb am descoperit că orice dezamăgire aduce după ea alţi oameni minunaţi…iar oamenii ăştia pe care i-am întâlnit în ultimii doi ani sunt oamenii mei speciali, sunt poate oamenii câştigaţi în urma unor dezamăgiri…sunt oamenii pe care îi iubesc enorm, sunt oamenii care ştiu că nu o să mă dezamăgească…fiindcă simt lucrul acesta!

Da, tocmai de aceea cred că este de o mie de ori mai bine să am câţiva prieteni…dar să simt că oamenii ăştia sunt parte din viaţa mea…asta înseamnă un prieten! Şi chiar dacă timpul a trecut…nu, nu m-am schimbat, încă mai privesc oamenii cu încredere, încă mă ataşez repede de aceştia, încă mai iubesc din suflet…însă am înţeles că dezamăgirea înseamnă la un moment dat un pas înapoi, dar tot ea te învaţă să mai păşesşti încă vre-o doi, trei înainte…ceea ce e bine.

Da şi am înţeles că aşa cum după aproape orice ploaie apare un curcubeu, tot aşa după o dezamăgire, trebuie să îţi înalţi privirea spre cer…nu ai cum să nu vezi un curcubeu într-un colţ de cer…caută-l! 🙂

Pentru fiecare există un curcubeu…

Leave a Reply

