Fiecare zi…

În ultimul timp, am tot înţeles că viaţa ne oferă multe oportunităţi, multe ocazii, multe semnale, dar totodată am conştientizat că uneori trăim zilele legaţi la ochi…refuzând să învăţăm cee ce viaţa ne oferă! Tindem să uităm de lucrurile, gesturile  simple şi care sunt într-adevăr frumoase, uităm să ne respirăm viaţa aşa cum trebuie, uităm să ne ascultăm gândurile, uităm de ceilalţi…uneori alergăm spre nicăieri şi luăm fiecare zi ca o competiţie, în care trebuie să ne aflăm mereu pe podium, dacă se poate să luăm de fiecare dată locul I!

Ce bine ar fi dacă am şti să pierdem frumos, dacă am şti să ne oprim din competiţia asta stupidă dintre noi…care nu duce nicăieri. Totuşi, cred că o mică schimbare ar trebui să înceapă de la fiecare…din mentalitatea şi din sentimentele fiecăruia. Cred că fiecare ar trebui să aibe o listă cu lucruri simple, dar care îi fac bine sufletului, lucruri frumoase de făcut în fiecare zi!

De azi înainte lista mea 🙂 vreau să arate cam aşa:

1. Să zâmbesc pentru ceilalţi, pentru mine, pentru viaţă!

2.Să mulţumesc!

3. Să rostesc te iubesc oamenilor dragi din viaţa mea!

4. Să citesc cel puţin un vers, o pagina a unei cărţi…să citesc!

5. Să sper, să visez, să îmi pun dorinţe!

6. Să cânt, să dansez…

7. Să îmi ascult melodia preferată :X

8. Să mănânc ciocolată 🙂

9.Să mă ascult mai bine!

10. Să simt, să trăiesc, să îmi respir viaţa, fericirea, zâmbetele!

Iar după ce am făcut toate aceste lucruri, vreau să …mulţumesc pentru încă o zi trăită frumos :), pentru fiecare zi!

Că tot vorbeam de melodii preferate…TAXI- e de ajuns! 🙂

Leave a Reply

