Voluntariatul…un mod de a trăi!

Azi mai mult ca niciodată, am simţit ceea ce poate simţi un voluntar: linişte şi mulţumire în suflet. O să o spun mereu, ori de câte ori simt nevoia, de câte ori vreau…oamenii de la Salvaţi Copiii, sunt pur şi simplu extraordinari! Susţin cu tărie că ceea ce simte un voluntar, nu poate fi exprimat în cuvinte…multă emoţie, plăcere, mult entuziasm, multă linişte, energie, mulţumire, iubire, mulţi oameni cu adevărat minunaţi, multe zâmbete…eh, toate astea înseamnă de fapt VOLUNTARIAT, cel puţin pentru mine!

Am tot spus că voluntariatul este cea mai frumoasă meserie, activitate, experienţă, pe care o poate trăi un om. Pentru mine, voluntariatul reprezintă o lecţie de viaţă pe care mă străduiesc să o învăţ în fiecare zi, înseamnă un nou drum, înseamnă o oglindă în care am învăţat să mă privesc aşa cum sunt, care mi-a arătat emoţiile, aptitudinile, slăbiciunile…mi-a arătat de fapt viaţa, o oglindă care pur şi simplu m-a făcut să mă văd aşa cum sunt: o persoană simplă, dar totuşi atât de specială!

Şi toţi suntem persoane simple…şi speciale, însă trebuie să privim în oglinda care trebuie, poate că este timpul să fi voluntar…oriunde simţi, poate că este timpul ca fiecare dintre noi să fie voluntar,  măcar să încerce să îşi caute oglinda care să îi arate sufletul şi ce persoană minunată este…

Cu fiecare zi care trece…cred şi simt tot mai mult că voluntariatul este de fapt posibilitatea de a zâmbi, de a ajuta, de a mă ajuta, de a mă descoperi, de a descoperi, de a iubi, de a mulţumi că exist şi că pot mulţumi pentru ceea ce am şi ceea ce sunt…făcând asta, voluntariat, măcar atât…Şi da, de fapt voluntariatul este pentru mine un mod de a trăi! Tu trăieşti fiecare zi frumos? Poate faci măcar o zi voluntariat…şi apoi mai răspunde-ţi o dată la întrebarea asta! 🙂

Nu uita că poţi direcţiona 2 % pentru copii născuţi prematur…viaţa fiecărui copil contează! Formularele pot fi descărcate şi completate extrem de simplu şi rapid  şi de pe site-ul Salvati Copiii… 🙂

Leave a Reply

